Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ostamassa lapselle, 6v, kanteletta. Kumpi parempi Koistinen vai Leppävirran kantele? Kokemuksia?

Vierailija
05.07.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitara??? Kanteleesta kyselin. ap

Vierailija
2/9 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaunis ruskeaksi petsattu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

6

Vierailija
4/9 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti soittanut muskarissa lainakanteleella. On musikaallisesti lahjakas lapsi ja haluisi sottaa/harj myös kotona. Netistä katsoin. Koistinen 135E ja Leppävirran 105E. ap

Vierailija
5/9 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin kuin samanikäiset Landola-kitarat.

Koistiset ovat huolella tehtyjä ja mukavasti muotoiltuja sekä kaiken lisäksi iloisen värisiä. Hannu Koistinen on panostanut todella paljon soittimiensa kehittämiseen! Ainoa " miinus" on se, että Koistisen kannel on brändituote ja hinta sen mukainen.

Leppävirtalaiset taas ovat malliltaan perinteisiä ja luonnonvärisiksi käsiteltyjä. Soitinten tekemisessä on enemmän perinteistä käsityöläisyyttä, asiakaspalvelu on toiminut todella hyvin ja soittimet soivat kauniisti. Minulla on itselläni leppävirtalainen pitkä 5-kielinen ja olen ollut siihen todella tyytyväinen.

Kummatkin ovat todella hyviä soittimia, joista on iloa pitkään!

Kanteleen ihmettelijöille suosittelisin lähempää tutustumista kansallissoittimemme nykypäivään. Tarkkasilmäiset löysivät sähkökonserttikanteleet lavalta Euroviisujen semifinaalin loppunumerosta, kantele soi Narnia-elokuvan musiikissa, Pori Jazzin viime vuoden " Young Star" oli yllä mainitun Hannu Koistisen 13-vuotias poika Anttu jne.

Vierailija
6/9 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppävirtalaista olen ajatellut kun sitä on kovasti kehuttu.

Vierailija
7/9 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani on kyllä jo 15 vuotta vanha, mutta aikanaan se pelasi ihan hyvin. Olen sillä soitellut paljonkin vuosia sitten.

Vierailija
8/9 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtaan loppuajoilta. Niitä tehtiin vähän vasemmalla kädellä, toki joukossa saattaa olla joku vähän parempikin yksilö. Niiden tukirakenteet olivat aika heppoisia, monissa on kansi halkeillut, useimmat eivät pidä viritystä ja ne ovat melkoisen pieniäänisiä. Pikavaihtajat - mikäli niitä oli - kuluivat nopeasti eivätkä yleensä alun alkaenkaan korottaneet oikein.

Vierailija
9/9 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a kuinka paskoja nekin on.