Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen lapsen päästät yksin tai kaverin kanssa uimarannalle?

Vierailija
05.07.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin lapsistani olleet hyviä uimaan jo tuossa iässä(kandi)Paljon parempia kuin minä. Hiekka monttu ei syvä(vain yhdessä kohtaan ei jalat ota lapsella pohjaan, aikuisella kyllä)

Vierailija
2/8 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon ollu jo 9 vuotiaana kaverin kanssa. Ja kyllä 12 ja 14 vuotias on sen kokoisia, että jos osaavat uida, kuka tahansa tervejärkinen päästää ne keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, taas tämänpäiväisten surullisten hukkumiskuolemien takia en vielä päästä lapsiani ilman valvontaa uimaan rannalle, jossa ei ole aikuista valmomassa, siis jotain aikuista joka valvoo juuri lapsiani. vasta uimaan oppinut lapsenti menee toiselle luokalle ja ui jo melko hyvin, mutta ei aina muista ettei syvälle saa mennä, ja voimat hiipuu jos ui pitkään..

Vierailija
4/8 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, mutta ei sitä tarttee vielä miettiä. Ei ole ajankohtaista.

Vierailija
5/8 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat osanneet silloin uida hyvin, mm. hypännet viidestä metristä ja uineet pitkiä matkoja. Mutta juuri nyt, näitä kauheita uutisia lukiessa, tuntuu, että liian luottavainen olen ollut.

Vierailija
6/8 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on hyvä uimari ja harrastaa hengenpelastusuintia. Onneksi kaveritkaan eivät saa mennä uimaan ilman aikuista, joten aina löytyy joku vanhempi valvojaksi.

Vierailija
7/8 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin aikoinaan varmaan joskus 8-9-vanhana, mutta edellytyksenä oli todella uimataito ja fillarilla sinne piti mennä, joten piti osata myös liikenteessä olla.

Me oltiin systerin kanssa uimakerhossa koko ala-aste ja uimaan oltiin opittu jo ennen kouluun menoa.

Varmaan riippuu kuinka lähellä uimaranta olisi ja millä sinne pääsee ja kuinka paljon siellä on muita ihmisiä.

Vierailija
8/8 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaikken itse uisi, niin rannalle kyllä aina menen seuraamaan edes toisella silmällä.

Jos on kavereita mukana, niin katson vielä tarkempaan kaikkien perään - ja näin toivon kaereiden vanhempienkin toimivan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi