Tapaisitko exän vuosien takaa, jos hän haluaisi tavata?
Olen miettinyt kauan, että haluaisin nähdä entisen poikaystävän melkein kymmenen vuoden takaa. En oikein kuitenkaan tiedä, uskallanko pyytää.. En tiedä kumpi pelottaa enemmän, että hän haluaa tavata tai ei halua.
Mitä te tekisitte, jos ex pyytäisi joskus teitä vaikka kahville, menisitkö?
Kommentit (10)
Erosta on jo kulunut 6 vuotta, mutta vieläkin tekee niin kipeää, etten haluaisi tavata.
Ei ihan kymmentä vuotta ollut kulunut, mutta yli viisi... Varmaan tavataan taas vuonna 201X :)
tosin ei taida olla todennäköistä että kukaan niistä ottaa yhteyttä
Nyt kuitenkin viime aikoina tämä ihminen on vienyt ajatukseni harhateille useammin kuin ehkä haluaisin, ja tuntuu, että joko minun täytyy unohtaa koko asia tai ottaa selvää, mitä tapahtuu, jos tavataan.
En ole koskaan lakannut välittämästä hänestä ja tiedän, ettei hänkään minua ole unohtanut koskaan. Minä särjin sydämeni, ja kai sitten olen masokisti, mutta minä vain haluaisin tietää :)
Ehkä minä rohkaistun ja laitan vielä tänään hänelle vaikka sähköpostia ;)
Olen nimittäin tavannut ja se johti nykyisen mieheni pettämiseen: vanha suola janotti. Ja janottaisi edelleen, jos tapaisimme.
Samasta syystä kuin 13. Minulla on nyt perhe, hyvä aviomies. En tahdo särkeä tätä.
nyt sitten alkaakin kamala odotus, mitä hän vastaa. Kääks.
Joskus tekstaillaan ja soitellaan, mutta mitään kuumaa romanssia ei ole näkyvissä. Minä naimisissa, hän avoliitossa.
Ehkä hyvä niin.