Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks imettäsin?En tiedä yhtäkään

Vierailija
05.07.2007 |

hyvää syytä

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy?

Vierailija
2/29 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kans imetä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko tämä hyvä syy?

Vierailija
4/29 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en imettänyt. 2 tervettä poikaa on.

Vierailija
5/29 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En imettänyt ensimmäistä enkä nyt 2 kk ikäistäkään ole kertaakaa imettänyt.

Vierailija
6/29 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihan lapsen takiahan mä....

Vierailija
7/29 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itsekään en imettänyt. 2 tervettä poikaa on.

Vierailija
8/29 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin isot ja muhkeat munkit imetyksen ajan - sen jälkeinen aika onkin ihan toinen tarina :)

7

Vierailija
9/29 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kenties liian kauan imettänyt ?

Vierailija
10/29 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä jatkuu vielä lasten saannin jälkeenkin. Jos elämästäni tissit ovat muhkeat vuoden, niin eipä se kauheesti lämmitä mieltä. Mielummin hyvät tissit kymmeniä kymmeniä vuosia.

Vierailija
11/29 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Juu ei kiitos riippareita

En imettänyt ensimmäistä enkä nyt 2 kk ikäistäkään ole kertaakaa imettänyt.

En ole mikään imetysfanaatikko, päinvastoin, imetys saattaa joskus olla työlästä/vaivalloista, kaikkea muuta kuin mukavaa... Eipä ole silti tullut mieleeni jättää kaksi lastani imettämättä (luonnollinen lapsen ruokintatapa) syystä että varmasti välttäisin riipparit:(

juu ja on kuppikoko kasvanut ja maan vetovoimakin tehnyt tehtävänsä mutta onko ihmiset tosiaan näin vieraantuneita luonnollisista jutuista (enkä tässäkään tarkoita että minä saan imettää lastani missä ja milloin haluan, kun sitäkin oli jossain keskustelussa moitittu että mammat leväyttää tissinsä missä vaan esille. Itse teen sen kyllä mieluiten rauhassa suojassa) ollakseen mahdollisimman hyvännäköisiä, turhamaista etten sanois.

Vierailija
12/29 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintapumpulla et saa samalla tavalla tyhjiksi! että itse imettäisi jo oman terveydenkin kannalta!

Vierailija
13/29 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

rintapumpulla et saa samalla tavalla tyhjiksi! että itse imettäisi jo oman terveydenkin kannalta!

Ei mun ainakaan mitenkään paisuneet. Miten ne voi paisua jos ei tule maitoa. Ilmasta vai ?

Vierailija
14/29 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee niinkuin haluaa,. Joku imettää ja lapset ovat allergisia kaikelle mahdolliselle ja joku toinen ei imetä eikä lapsilla ole minkäänlaista allergiaa eikä yliherkkyytä tai toisinpäin.

Itse en imettänyt, muut saavat imettää tai olla imettämättä.

Vierailija
15/29 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se taivas sinne tisseihin pääsee ? Taisit olla suviseuroilla viime viikonloppuna aivopesussa.

Vierailija
16/29 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä lapsensa imettämisen pitäisi olla mikään omavalinta kysymys, imetänkö vai en...

Eikä nyt kenenkään kenellä se ei ole yrityksistä huolimatta onnistunut tarvi vetää herneitä nenään, se on asia erikseen! Joskus on vain niin ettei se ainakaan ilman kunnon tukea suju tms. Tarkoitan ihan vaan näitä miksi viitsisin imettää ja pilata rintani kun voin yhtä hyvin ruokkia korvikkeilla. Enkä epäile etteikö korvikkeillakin kunnon lapsia kasvaisi mutta imetys on muutakin kuin se ruokailu. Joten suuttukaa mammat mutta mielestäni kaikkien äidiksi haluavien joilta imetys sujuu olisi lapsensa luonnollisesti ruokittava ainakin jonkin aikaa. Se että kuinka pitkään on sitten kaikkien omavalinta lapsesta riippuen.

nim: ekaa 7kk ja tokaa 11kk imettänyt

Vierailija
17/29 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihanneeni imettämistä yli kaiken.

Imetin väkipakolla noin 2 kuukautta, ja silloinkin vain osittain.

En kokenut imetystä omaksi jutukseni, joten miksi olisin sitä jatkanut.

Niin, ja täytyy vielä todeta että vaikka täysimetin lastani vain noin 2 viikkoa, on hän silti pysynyt todella terveenä(ei ensimmäistäkään lääkekuuria vaikka ikää jo 8-v)

Hyvä näyttäisi olevan lapsellani vastustuskykykin kaikesta huolimatta.

Samoin olen toiminut muidenkin lasteni kohdalla, ilman mitään ongelmia.

Vierailija
18/29 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva ei varmaan koskaan sitten erossa äidistä ?

Vierailija
19/29 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nääs keksitty rintapumput ym. apuvälineet ja pakastaakin tuota rintamaitoa voi!!!!

Joten meikäkin ensimmäisen yöreissun teki tokan ollessa 3kk ja hyvin pärjäsivät isin kanssa rintamaidolla vaikka tyttö oli vähän nirso pulloa huolimaankin ja tissi maistui taas äidin kotiuduttua:)

Vierailija
20/29 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihanaa :) Suloista, upeaa, mahtavaa!

Kukin kuitenkin päättää itse imettääkö vai ei!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä