Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aikaan muiden 4-vuotiaat menee nukkumaan?

Vierailija
05.07.2007 |

ja muutenkin minkälainen vuorokauden unirytmi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös kuuden aikaan.

Vierailija
2/14 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä n. yhteen. Ja lapsi nukkuu vielä luultavasti pari tuntia. Muulloinkin kuin loma-aikaan on myöhäiset rytmit, koska lapsi on kotihoidossa, mutta ei ihan näin myöhäiset kuin nyt kesällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nuku päiväunia

Vierailija
4/14 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää aamulla kello 6.15.

Vierailija
5/14 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun on nukuttu pitkät päikkärit voi mennä jopa 23kin asti.

Vierailija
6/14 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapselle on ollu hirveen kauan sama rytmi että kahdeksalta joka ilta nukkumaan (paitsi viikonloppuna). Se on ollu hyvä ja toiminu. Itse saanut siinä omaa aikaa illalla että pääsen suihkuun jne. Mutta kun tää nukkuu tarhassa päikäärit niin nukahtaa vasta välillä jokus 12 aikaa! tuntuu pahalta laittaa toinen jo 8 huoneeseensa valvomaan, mutta kun mä haluun sen rauhallisen oman hetken. vaikkei se kyllä hirveen rauhallinen ole ku toinen pomppii ovella koko ajan. herää siis vasta noin 7.15 eli pitää varmaan alkaaa herättelee samaan aikaa ku itekki eli puol 7. t ap

Vierailija
7/14 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoaamuina herätys n. klo 7 aikaan. Vapaalla saa nukkua niin kauan kuin haluaa ja usein nukkuu jopa yli kymmeneen! Tarvitsee siis näköjään paljon unta.

Vierailija
8/14 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo unirytmi tuolla lapsella. Arkena ei jaksa millään herätä ja viikonloppuna nousee välillä jo kuudelta ylös täysin virkeänä.

Vierailija
9/14 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukahtaa 21-23, herää 7-9, ei päiväunia, kotihoidossa.

Vierailija
10/14 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittävän myöhään jotkut lapset menevät nukkumaan; ettekö te vanhemmat halua ollenkaan omaa aikaa iltaisin? Me olemme tyytyväisiä, kun talo on yhdeksältä hiljainen:) Toisaalta varsinkin kesällä tuntuu turhalta nukkua puolille päivin, päivähän on jo melkein mennyt ohi.

Vierailija
11/14 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotias menee nukkumaan 19-20 välillä. Aamuisin heräämme kuudelta ja viikonloppuisinkin lapset on ylhäällä jo klo 7 aikoihin.

Vierailija
12/14 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli joskus 23 aikaa. kauheeta.!! mutta jos ei ole väsyny. olen tarhassa jutellu asiasta moneen kertaan. Päikkäreitä ei voi jättää väliin, koska se on pienelle lapselle kehityksen takia tärkeää ja lapsi on paljon hepompi muutenki tarhassa. ja kaikki muutki nukkuu. olis mulle vana paljon helpompaa jos ei nukkuis siellä tarhassa :) t ap

Vierailija
13/14 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa yhtään, että lapset valvovat myöhään. Itse herään vähän aikaisemmin kuin muut ja ehdin olla vaikka koneella ennen kuin alkaa jonoa muodostua, eli omaa aikaa on aamuisin. Mutta toisinaan nukun itsekin puoleen päivään, ja silloin ei omaa aikaa jää, mutta ei se mitään haittaa.

Vierailija
14/14 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 3