Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi helvetti... Vitun teinit piti taas koko yön mekkalaa naapurissa kun vanhemmat on poissa kotoa!

Vierailija
05.07.2007 |

Mitä vois tehdä? Soittaa poliisit? Ollaan nyt kaks yötä nukuttu tosi huonosti tämän takia ja nyt ollaan kiukkuisia sekä minä ja lapsi molemmat. Tuntuu että kaikki muut tästä meidän kadulta on jossain mökillä tai muuten poissa kaupungista kun kukaan muu ei ole käynyt valittamassa! Me käytiin kyllä mutta sama meno vaan jatkui...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kokemuksia siitä, että teinit kyllä uskovat puhetta ja etenkin poliisin tulo voi säikäyttää pahasti. Mutta auta armias, jos naapurissa asuu vaikkapa 40-vuotias bilettävä pariskunta, niin heitä ei pidättele mikään. Ei tehoa puhe, poliisit eikä edes taloyhtiön virallinen varoitus. Vasta häätö saa heidät vaihtamaan biletyspaikkaansa. Tosin jos omistavat itse asuntonsa, niin sitten tuo häätö on vaikeampaa.

Vierailija
2/8 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä naapurit ovat yli 30 eikä niitä tosiaan pitele mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhe ei tehonnut, poliisin paikalla käynti rauhoitti kummasti. Puhevälit menivät, mutta aivan sama.

Vierailija
4/8 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nyt muutti pois kotoa ja kyllä me hykerreltiin. Aikamoisia orgioita pitikin...

Vierailija
5/8 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein odotetaan, että tulisivat kotiin.

Ei edes mitään riehakkaita juhlia, mutta kesällä kuuluu hyvin, kun ikkunat auki. Sitä kirosanojen määrää!

Vierailija
6/8 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne poliisit tulee rauhoittamaan tilanteen.

Vierailija
7/8 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotte, että nyt on jo kaksi yötä valvottu ja että ensi yönä on syytä olla niin hiljaista, että saatte nukkua. Jollei ole, joudutte luonnollisesti kutsumaan poliisin paikalle. Muistakaa sanoa myös, että jollei tahti muutu, te aiotte jutella myös lasten vanhempien kanssa asiasta. Sitten teette niin kuin olette heitä varoittaneet.

Vierailija
8/8 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kummallista... vielä viime talvena olin itse vieraana bileissä jotka poliisi tuli naapureiden valitusten takia lopettamaan (vitun tiukkapipot, ajattelin itse silloin). Nyt puoli vuotta myöhemmin olen kunnon tiukkis-lähiömamma joka soittelee teineille vihaisia puheluita... enpä olisi tätä päivää vielä vähän aikaa sitten uskonut näkeväni. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän