Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoitan kirjaa ja te kaikki olette siina! Kiitos kun olette niin vittumaisia ammia, ja toisaalta taas hadan hetkella olette valmiita auttamaan ja suojelemaan parhaan kykynne muka

Vierailija
04.07.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olekko sä joku iibilove-tyyppi, joka ei voi paljastaa tarkemmin eikä sitten saakaan lopulta kummosia aikaan.

Vierailija
2/7 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löydän kustantajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vähän myöhässä.

Vierailija
4/7 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron itsestäni kuitenkin. Olen siis käynyt läpi vakavan synnytyksenjälkeisen masennuksen. Olen aina ollut mietiskelevää sorttia, ja masennuksesta toipuessa sanojen laittaminen paperille toimi eräänlaisena terapiana. Mitään päiväkirjaa en siis kirjoittanut vaan siirryin toisen tyypin kenkiin..... En oo ikinä tykänny täydellisyydestä, vaan ihmisen raadollisempi (=todellisempi puoli ja minä) kiehtovat enemmän.

Vierailija
5/7 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mistä ajattelit kirjoittaa?

Vierailija
6/7 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on käyny läpi eräänlaisen helvetin kirjoittaa oman elämänkokemuksensa pohjalta erillälailla kun ihminen joka ei tällaista ole kokenut. Mutta ei ole mitään " ruikutusta" siis, tai mikään selviytymiskertomus.

Vierailija
7/7 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisevaa varmaankin on, kuinka kiinnostava ihminen SINÄ olet kirjailijana. Ts. taustasi tulee kiinnostamaan mahdollista kustantajaa. Jos olet ihan tavis kotiäiti tai vastaava, tuosta aiheesta kirjoittamaasi tekstiä tuskin tullaan julkaisemaan, ellei siinä ole jotakin todella poikkeuksellista tai ellet kirjailijana selvästi vaikuta olevan ilmiömäinen taituri.

Terv. Kustantajan tytär