Hullujen päivien lennot?
Onko kukaan vielä hankkinut hullujen päivien lentoja? Jos, niin millaisia jonoja on ollut, ja oletteko saaneet haluamillenne päiville lentoja?
Mietin tässä New Yorkin lentoja nimittäin...ne olivat noin 570 euroon myynnissä jo tässä jokin aika sitten ihan Finskin sivuilla, mutta siellä niiden hinta on pompahtanut nyt lähemmäs 900 euroa sille ajankohdalle mitä havittelisin. Olisi pitänyt aikanaan kiinni tuo Finskin oma lentotarjous, mutta kun jäin jahkailemaan liian pitkäksi aikaa, niin hinta ehti nousta..
En ole vielä koskaan hullujen päivien lentoja jonottanut, joten siksi urakka vähän hirvittää.
Kuvastosta en pongannut oikeastaan mitään muuta, mitä pitäisi mennä tällä kertaa hakemaan.
Kommentit (8)
Ollaan ostettu monestikin ja ne kyllä antavat tosi hyviä arvioita jonotuksen kestosta. Sen lisäksi joskus on ollut sellaisia itsepalvelupisteitä, joista saanut ostaa lennot radikaalisti pienemmällä jonotuksella. en tiedä onko enää käytössä.
Mun mielestä joskus on ollut sellainen numerokin johon on voinut soittaa vuoronumerotilannetta. Ja ne numerothan eivät katkea yöksi. Joskus ostin Lontoon lennot niin, että hain numeron to-iltana ja sillä sai lauantaina ostaa.
jompana kumpana päivänä (en enää muista, oliko tänään vai eilen...) kuulutettiin joskun klo 11 maissa, että jonoa on n. kymmenen minuuttia ja itsepalvelupäätteille pääsee suoraan. Aamullahan se pahin ryysis on. Itse olen kerran ostanut lennot tuolta ja olin kahdeksan maissa ovella, eli juuri kauheimpaan ryysikseen menin. Jonoa itsepalvelupäätteelle (nettipäätteelle siis) oli vajaat pari tuntia (kiertelin muualla odotellessa) ja sain haluamani lennot, ja kyseisille lennoille olisi ollut vaikka kuinka paljon tilaa.
Kiitos vastanneille!
Kävin hakemassa aamulla heti numeron nettipäätteelle, ja pääsinkin alta tunnissa. Minulla oli neljä eri matkustusaikavaihtoa, ja niissäkin vielä vähän joustoa päivämäärissä, mutta ei löytynyt tarjouslentoja. Enempää en matka-aikoja sitten alkanut etsiskellä, että olisiko sitten johonkin aikaan ainakin päässyt. Mutta jään sitten odottelemaan jotain Finnairin omaa alehintaa, jos osuisi vaikka itselle sopivaan saumaan.
Muutenkaan ei osunut edelleenkään tuolla tunnin kiertelyllä mitään käsiin, paitsi 3 v pojalle Timberlandin farkut 19,90. Halpa, eikä kovin pitkäkestoinen HP-keikka siis ;)
Aiemmin ollut aina hullut jonot, nyt kävelin itiksessä vain ostamaan liput. Ei mennä Nykiin vaan Japaniin, ajattelin että olis vauvan kanssa vähemmän raskas vaihtoehto. Tonnilla siis lentää äiti, isä ja vauveli : )
Eikähän ne Stockan lennot ole ihan samoja kuin Finnairin edullisimmat lentohinnat... Eli katselin Finnairin sivuilta pari päivää sitten lentoja JFK:lle, hinta oli muistaakseni 467 eli vähän kalliimpi kuin HP-hinta. Mutta eiköhän ne ihan samoja lentoja ole, eli jos ei edullista hintaa löydy Finnairin sivuilta, niin tuskin niille päiville löytyy lentoa HP-hinnallakaan. Lähempänä matkaa saattaa tietysti hinta pudota, jos koneessa vielä tilaa.
Jonotin ehkä 15 min ja sain mitä halusin.
"Yleinen ostohysteria"?
Tämäkään keskustelu kun ei mitenkään koske vaatteita ja jalkineita.
ihan muuta juttua hakemassa hulluilta päiviltä ja matkapisteen ohi kävellessään kello 8.10 kuuli jonkun kyselevän myyjältä minkälaiset jonot mahtaa olla. Vastaus kuului että "jos hyvin käy niin jää alle kolmen tunnin". :D Aika kauhealle siis tuon perusteella vaikutti jonotusurakka, mutta niitä numeroja kuulemma kuulutellaan koko talossa että sillä aikaa voi toki shoppailla muilla osastoilla.