Paljon pitäis laihduttaa?174cm&67kg on mitat nyt
Mies sanoo että oon liian täyteläinen :(
Kommentit (8)
Apua, vielä viime kesänä olin 65 kg. Jes, kasilta alkaa jumppa, sinne olen menossa.
En tiedä. Painan saman verran tai pari kiloa vähemmän, en ole varma. Olen 170 cm pitkä ja omasta mielestäni näytän hyvältä. Niin miehenikin mielestä.
etten tykkää tollasesta. ja aina korostaa kuinka häntä ei kiinnosta rinnat (jotka mulla paras puoli kropassa) vaan pieni ja tiukka perä. ja mulla ei ilmeisesti oo tarpeeks sellanen. Ja on sanonut täyteläiseksi ja pyöryläiseksi jne :P
-ap
Olen suunnilleen samoissa mitoissa kuin ap, käytän 36-kokoisia housuja ja hameita. En koe itseäni kauhean lihavaksi. Tärkeintä ei ole kilot, vaan muut mitat. Lihas painaa enemmän kuin läski. Ehkä munkin on ruvettava laihduttaan.
Hän on varmaan vielä nuorimies. Vuodet tulevat vasta ehkä antamaan hänelle itsetuntoa. Sinä ikävä kyllä joudut nyt hänen ihanteensa uhriksi ja hänen ihanne tulee vielä muuttumaan - sitten kun hän itse tutustuu itseensä paremmin, hän on ns. kauneuden arvottajana vielä ihan raakile. Sinun ei oikeastaan kuuluisi kuunnella nyt kovin paljon hänen arviotaan, vaan katsoa ihan itse peiliin ja ymmärtää itse, minkälainen vartalo SINUSTA on kaunis.
de meni karille..
Mittani ovat n. 92-72-96 eli en mikään ihan hentoinen ole,se myönnettäköön :(. Mutta ahdistaa jos mieheni ei pidä/kiihotu/arvosta vartaloani ja se ahdistaa että entä jos lihon, niin miten sitten käy.. ja tuo ahdistus saa mut syömään suruuni.
-ap
TIEDÄN että pitäisi pystyä enempään mutta nyt ei vaan ole revennyt joka suuntaan. Ja siis tuosta liikunnasta huolimatta olen tällainen :(.. paljon pitäisi liikkua ja MITEN, jotta olisin " vähemmän täyteläinen" ??