Te, jotka olette hoikkia, kertoisitteko painoindeksinne
Siis hoikkia omasta/muiden mielestä. Jos haluatte, muitakin tietoja voitte laittaa mukaan.
Kiitos, ap (painoindeksini on 20,7 ja itse en tunne itseäni hoikaksi)
Kommentit (9)
En muista kumpi. Mut oisko ollut 17,5.
ikää 28v.
Pituus 171cm
paino 50kg
Olen hoikka muiden mielestä, omasta mielestäni hoikka/normaali. Tai ei kukaan mitään hoikkuuttani ihmettele...ihan normaalina pitävät oikeastaan kaikki. Usein yllättyvät kuin kuulevat kuinka vähän painan. Näytän kuulemma noin 55-56 kiloselta.
Mitat 170 cm ja 58 kg, en tunne itseäni kauhean hoikaksi koska vyötäröllä on " pelastusrengas" . Pari kiloa painosta pitäisi vielä pudottaa, sitten olisin hoikka. Mutta toki olen ruumiinrakenteeltani siro, minulla on pitkät kädet ja jalat.
Synnytin muuten 3,5 vk sitten. Raskausaikana tuli n. 8 kg lisää, kaikki jo lähteneet, mutta on kyllä ollut valtavan runsas maidontulokin. Imetysaikana painon ylläpitäminen on vaikeaa, kun ei ole tottunut syömään raskaasti. Öljyä lisäilen joka ruokaan.
Olen 20v
Paino 53kg
Pituus 170cm
PI 18.3
Kolme pientä lasta. Ei mitään pelastusrenkaita, vaan timmi kroppa, ei mahan kohdallakaan löysä nahka haittaa! Olen kyllä ylpeä :)
ikä 32, lapsia kolme, BMI 19, nuorin on nyt noin 6 kk, joten kiinteytymisen varaa olisi vatsan seudulla.....
Ikää 27v., paino 57,5kg ja pituutta 168cm. 2 lasta. Maha pömpöttää, muuten olen hoikka.
muiden ja itseni mielestä hoikka, BMI 20 ja olen melko kiinteä, koska urheilen paljon.