Paljonko mun pitas laihduttaa? Olen 161 cm ja painoa on kertynyt 58 kg. Paino ei millaan tipu, vaikka olen yrittanyt syoda vahemman ja liikkua enemman!
Kommentit (10)
Joo, SYÖ VÄHEMMÄN, VÄHEMMÄN RASVAA, VALKOISET JAUHOT ja SOKERI kokonaan pois, VÄHEMMÄN hiilareita muutenkin. Olet muuten aika tankkki!
Itse näet peilistä kun olet ok. Itselläni pituutta on 170 cm ja painoa 70 kg ja olen hoikka. Olen tiimalasivartaloinen, eli minulla on isot (turhan isot..) rinnat ja lantiota, mutta hoikka vyötärö. Sisareni on yhtä pitkä, mutta painaa 12 kg vähemmän, sillä hänellä ion tyystin erilainen vartalotyyppi. Eli vartalotyyppi on se mikä ratkaisee, ei kilot ja pituus yksin!!
Mulla sama koko ja olen 173cm ja painan pari kiloa vähemmän kuin sinä! =)
et ole tantta ainakaan kilojesi mukaan. Täällä liikkuu kyllä kamalia ämmiä, yög.
Ei tarvitsisi ap:n kyllä laihduttaa yhtään! Voi jösses mitä porukkaa taas kommentoimassa. Jos tuntuu ettet ole ihan ok kunnossa niin pudota KORKEINTAAN 3 kiloa. 50 kiloisena olisit TODELLAKIN liian laiha. Äläkä kuuntele näitä hulluja täällä, koittavat vain pahoittaa mielesi, ja mitä he itse siitä saavat............ ken tietää?
55 kg painossa olin mielestäni sopiva; oli lihaksia ja rintojakin C-kupin verran, eli niitä naisellisia muotoja tarpeeksi.
Lisää AP kuntoilua (=kiinteydyt), äläkä tuijota sitä vaakaa, kun se kuitenkin näyttää jo alle 60 kg.
minä olen 161 em ja painan 76 kiloa. Piti syödä monta vuotta lääkitystä, joka nosti painon, eikä se siitä niin vain pois lähdekään. Olisin todella onnellinen jos painaisin 60 kiloa. Vielä kolmekymppisenä minäkin painoin 47 kiloa.
Huomioiden siis lyhyytesi.