Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terolut kuuri

04.07.2007 |

Kertokaas nyt ystävät rakkaat onko teroluteista ollut apua raskautumiseenne? Mulle lääkäri määräsi tänään terolutit, ja ohje on hiukan epäselvä. Huomenna verikokeisiin ja kilpirauhasarvotkin testataan samalla.

1 tabl. kierron 15-24pv aloitetaan, mikäli lab normaali. Jos vuoto tulee toistetaan 3-6kk. Jos ei vuotoa, uusi yhteys lääkäriin. Eli ymmärsin että aloitetaan jos vuoto alkaa ja labra normaali, mutta jos ei niin uudestaan lääkäriin? Mutta mitä jos vuoto ei ala niin miksi määräsi terolutit? ööh okei olen jo sekava xD Oletteko aloittaneet terolutit vaikkei vuotoa ole edes tullut?

Lastwish kp 48 ja iiiihan sekaisin (testi tänään negaa myös :( )

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse aloitin terot kierron 14 tai 15 pv en tarkkaan muista. Mulla kun oli ongelma että vuoto ei lakannut vaan vuoti jopa 45pv. Minulla ei raskautta niiden aikana tullut mutta kierto säännöllistyi ja pysyi päivälleen normissa kun lopetin terot. Kolmas terolut kuuri jäi syömättä kun vuoto alkoi jo kp15 mutta sen jälkeen kierto toimi kuin kello. Nyt 5kk olen ollut ilman teroja ja sain vihdoin kauan kaivatun plussan!! haalean toki vielä kun vuoto on 1-2pv myöhässä ja ovis aina miten sattuu.

niiloakseli rv4+1 vihdoin

Vierailija
2/8 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle lastwish tehty raskaustestiä verestä? Jotkut kun eivät vaan saa sitä plussaa aikaan virtsatestiin vaikka olisivatkin raskaana... jos veritestiä ei ole tehty, se tulis kyllä tehdä ennenku mitään hormonilääkitystä aloittaa. Mun mielestä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna aamulla menen klo 8 labraan teettämään sen seerumi HCG:n ja tuli siihen vissiin PVK ja kilpirauhasarvokoekin :) Jos ne on normaalit niin aloitanko sitten vai otanko uudestaan yhteyden lääkäriin?

Vierailija
4/8 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä ymmärtäisin ohjeet niin, että aloitat nyt Terot, jos labrat normaalit. Odotat tuleeko vuoto kuurin jälkeen. Jos tulee, aloitat taas uuden Tero kuurin kierron 15. päivä. Kuureja siis 3-6 kk. Jos vuoto ei ala ensimmäisen Terokuurin jälkeen, niin sitten uudelleen yhteys lääkäriin.

t. Marju

Vierailija
5/8 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :) nyt minäkin ymmärsin :D Kauankohan verikokeesta (HCG) kestää saada tulokset :D että voin aloittaa terot ;)

Vierailija
6/8 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut samana päivänä vastauksen.

Marju

Vierailija
7/8 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sä kävit lastwish lääkärissä hakemas ne terolutit! Itse pohdin samaa, mutta kuten tuonne kirjoitin oman otsikon alle, mietin et miten se ovulaatio sitten käyttäytyy? Sanoiko sulle lääkäri mitään ovulaatiosta? Ja kun on siis pitkä kierto.

Ja niiloakseli, onneksi olkoon hurjan paljon!! Sulla säännöllistyi hyvin kierto terojen jälkeen, mut mä ihmettelin ku mulla pomppas kierto pitkäks heti terojen jälkeen..oisin luullu sen pikkuhiljaa pitenevän jos pitenee, mutta tollein kerralla..en tiä voiko siitä vielä tasoittua?

Vierailija
8/8 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ei sanonut lääkäri mitään oviksesta, katsotaan mitä tuleman pitää :)