Koralli73
Moiks oliko sulla käytössä Ovusoft ohjelma?? Kun tää sanoo mulle nyt näin: http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish
Vaikka en ole tehnyt positiivista testiä vielä? (vain typerän haamun jota luulen viivanpaikaksi) ja sitäkään en merkannut mihinkään.
Lastwish
Kommentit (4)
juu, eilinen ja tämä päivä reissattu, mut tultiinkin nyt illaksi jo kotiin.
Lastwish, tuo ovusoft tekee aina noin, jos oviksen jälkeen on 18 päivää, eikä vielä ole menkkoja tullut. Mutta kun katson käyrääsi, niin paljon mahdollista että ovis olikin vasta kp 40.
Jos haluat pikkuankan pois toistaiseksi, ennen kuin raskaustestisi on varmasti positiiivinen, niin mene ohjelman asetuksiin. Edit--> override calculations--> " ovulation date" raksi ruutuun " do no calculate..." ja laita siihen joku päivämäärä esim. 26.6. niin se laittaa sen päivän (luulisin) ovispäiväksi. Silloin sulla olisikin vasta dpo8 menossa.
Voit aina perua tämän ja laittaa siellä vaihtoehdoksi sen " let tcoyf determine it" jos tuntuu, että aiempi ovispäivä olikin oikea.
Toivottavasti sait selkoa tästä, kysy lisää, jos tämä ei auta.
Ja toivottavasti viivat vahvistuvat!!!
Siirsin tuota ovisaikaa niin ankkakin katosi \o/ Teroluteja popsin jo että saisin menkat :(
Sulla on kurjan pitkäksi venyny kierto. Toivottavasti ratkeais pian suuntaan tai toiseen.
Ei oo mullakaa nyt ollut kaksinen kierto. Hirveästi tiputtelua ja nyt ei vuoto tunnu millään alkavan, tiputtelee vaan. Ja testit negaa tietty. :/ Ei ole tämmöistä tiputtelua ennen ollutkaan, loppuis jo.
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=koralli
Koralli kirjoitti eilen maaliskuisissa lähtevänsä parin päivän reissulle joten mä tungin sitä tänne kertomaan! Ettet turhaan oota ja ihmettele, kun hän ei heti vastaa! =)
Mä en noista ovusofteista mitään ymmärrä, mut mun silmään näyttäs sun ovis ehkä olleen jopa vasta tuollon kp40 ja sillon ainakaan ei vielä tarvis viivanpaikkaa enempää näkyäkkään. Ihmeellisen pitkä kierto kyllä sulla on ollu.
Söpö toi tipunkuva kyllä tuolla on, toivottavasti sillä on joku kristallipallo mistä se ties siihen ilmestyä! =)
Tsemppiä, toivottavasti saat pian oikein vahvan plussan!
Ja kiitos onnitteluista, vaikka en mäkään vielä ole ihan selvillä vesillä! =)
T: piipaa