Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuomitseeko kaikki Kälviän kaaharin vai tunteeko kukaan myötätuntoa nuorukaista kohtaan?

Vierailija
04.07.2007 |

Teko on väärin, rattijuopoille kuuluu tuomio. Mutta oletteko kaikki lynkkausmielellä liikkeellä, vai ymmärrätteko jollain tasolla nuoren ison virheen? Itse tunnen surua tätä nuorta miestä kohtaan. Taustat kertoo, ettei ole ollut tapana toimia noin. Mikä sitten ajoi tähän tilanteeseen, tietää nuori itse syyn.

Tulee saamaan tuomion ja niin kuuluukin. Silti tunnen surua ja pahaa oloa perheen puolesta. Onko sitten syynä näihin tunteisiin se, että itselläni on nuoria aikuisia lapsia, mutta myös ihan pieniä...

Suuri suru on myös kuolleen poliisin perheellä. Pienet lapset jäi ja puolison tuska on varmasti sanoinkuvaamaton. Asiaa ajateltua myös tältä kantilta, sydäntä raastaa.

Mutta en ole ns. kummankaan puolella, tunnen molempia osapuolia kohtaan surua ja pahaa oloa....

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen luullut että murha on harkittu teko joka tehdään tietoisesti.

Ei humalassa hetken mielijohteesta tehty. Jos nyt edes tahallaan ajoi poliisin päälle.

Mutta eipä minua haittaa vaikka murhasta saisi tuomion. Suomessa niin lyhyet tuomiot. Kuitenkin tappoi ihmisen.

Vierailija
102/112 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa usko, että TAHALLAAn ajoi sen poliisin päälle. Siinä meni taas yksi nuori elämä pilalle :,(

Nimim. kokemusta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä 20-vuotiaan pitäis jo ymmärtää se fakta, että kännissä EI mennä rattiin. Toivottavasti saa kovan tuomion, vaaranti monien ihmisten hengen ja yhden riisti.

Vierailija
104/112 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos on ollut varaa palkata Heikki Lampi puolustamaan ? Yksi maamme huippujuristeista ja varmaan palkkiot sen mukaiset...

Vierailija
105/112 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi helsinkiläisenä minulla on käsitys että maaseudulla ajetaan aina paikallisesta traktorilla, mopolla tai autolla enemmän tai vähemmän maistissa kotiin, ja kun poliisille ilmoittaa, sanotaan aina että ei saada nyt paikalle?

Vierailija
106/112 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta väkisinkin tuntuu pahalta myös kaaharin puolesta. Vaikka minusta hänen tekonsa on todella kamala ja känni ei vapauta vastuusta millään tavoin. Paljon pahemmalta tuntuu yliajetun poliisin ja hänen perheensä puolesta. Mieheni on vasta aloittanut työnsä poliisina ja vaikka poliiseja kuolee harvoin työtehtävissä, niin silti toisinaan huolettaa mitä töissä tapahtuu. Tuskin tuntisin sääliä, jos yliajettu olisi ollut oma mies.

Vierailija
107/112 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

on puolustusasianajajana poliisimurhajalle ??

no ylihärmässähän on monta isoa yritystä ja taitaa pojun isi ol ayhdessä niistä töissä

Vierailija
108/112 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juu ei täällä Pohjanmaalla todellakaan ajella valtateitä yleensä kännissä kahtasataa!

Vierailija
109/112 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vapaa ennen kuin täyttää 30v., joten peli ei ole täysin pelattu hänen kohdallaan, jos vaan ottaa nyt järjen käteen ja käyttää vankeusajan hyödykseen opiskelemalla.

Vierailija
110/112 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ymmärsi tekonsa. Sen sijaan Eveliinan surmaaja ei osoittanut mitään katumusta, joten sellaisia kohtaan en tunne mitään sääliä.

Poika joutui ilmeisesti paniikkiin, jossa ei pystynyt ajattelemaan järkevästi. Armeija on aika stressaava paikka monille ja joskus stressi voi purkautua mitä järjeettömimmillä tavoilla.

Vierailija
111/112 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja ymmärsi tekonsa. Sen sijaan Eveliinan surmaaja ei osoittanut mitään katumusta, joten sellaisia kohtaan en tunne mitään sääliä.

Poika joutui ilmeisesti paniikkiin, jossa ei pystynyt ajattelemaan järkevästi. Armeija on aika stressaava paikka monille ja joskus stressi voi purkautua mitä järjeettömimmillä tavoilla.

Vierailija
112/112 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin tuomitsen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän