Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen lapsen annat leikkiä autotiellä?

Vierailija
09.10.2008 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se nyt on itsestään selvä asia!

Vierailija
2/6 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kysyjä on tyhmä, tai tähän liittyy jotain, minkä hän kertoo myöhemmin. Eli naapurin kakarat leikkii tiellä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun n. 5v lapsi leikkii päivittäin autotiellä? Isänsä on palomies ja luulisi, että ymmärtää vaaran.

Vierailija
4/6 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niillä leikitä.

Vierailija
5/6 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla oli kerran yks naapuri, jonka lapset leikki tosi paljon siinä meidän kadulla. Ja varovasti tietysti piti sitten pihalta aina ulos ajaa, ettei käynyt mitään. Mutta varovaisuus nyt kuuluu aina autolla ajamiseen, eikä siinä mitään. Mutta nää lapset oli jotenkin siinä ärsyttäviä, että kun auto tuli, niin ne siirtyi siinä millin sivuun, ja senkin tosi laiskasti, ja autot sai pelätä, että mahtuuko siitä nyt ohi lainkaan, ja yhtä kymppiä saattoi vain ajaa.

Mutta sellainen se oli isäkin, että nenä pystyssä kulki. Jotenkin se isän ulkoinen olemus kieli sitä, mitä lapsille on opetettu: eli lapsilla oli kaikki oikeudet, vaikka leikkiä kadulla, eikä juurikaan velvollisuutta väistää.

En ikinä oppinut ymmärtämään miksi ne lapset leikkivät siinä kadulla.

Vierailija
6/6 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komennat myös itse hänet pois tieltä leikkimästä.

Minä itse komennan naapurin lapset pois parkkipaikalta ja tieltä jos satun näkemään. Omani komennan tietysit myös, jos joskus sattuu unohtumaan ettei tie ja parkkis ole leikkipaikka.

Pikkuhiljaa alkaa tehota ja parkkis on hiljentynyt, luultavasti minulla on "naapurin akan" maine, mutta olkoon :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan