Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä? Huutismyyjä ei ole toimittanut maksettua tavaraa.

Vierailija
09.10.2008 |

Onko rikos? Ei vastaa kysymyksiin, kahdesti on luvannut lähettää saman tien, mutta enää kuulu mitään. Myyjä on saanut positiivisia kommentteja ja kiitoksia muilta, tiedot täsmäävät puhelinnumeron kanssa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee selväksi, että teet rikosilmoituksen, jos tavara ei tule tietyssä ajassa!

Vierailija
2/5 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vakioselitys myyjältä on et on joku mummo tms sairaalassa eikä oo sen takia ehtinyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkos muut huomannut et kuinka paljon huutismyyjien sukulaiset sairastaa?

minua ainakin huvittaa aina kun joku sanoo et kun ei oo ehtinyt postiin kun täti joutui sairaalaan, tai joku sukulainen kuoli yllättäen.. toki osassa tilanteissa on kyse ihan todesta, mutta tuskin niin usein kuitenkaan..

Vierailija
4/5 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun ajattelin alkaa käyttää enemmänkin tätä Huutista, mutta nyt on näköjään noviisia heti huijattu. Jää vähän huono maku..

Voiko tuosta tosiaan tehdä ihan rikosilmoituksen?

T. Ap

Vierailija
5/5 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ostin rattaat yhdeltä myyjältä täältä vauvasta. Kohta 2 kk sitten. Eipä ole rattaita näkyny. Poliisit ovat soittaneet minulle kolme kertaa, ja asia on tutkinnassa/hoidossa. Tämä viisas ämmä ei vastaa edes poliisin yhteydenottoihin.

Mä kanssa lopetin huutonetistä ostamisen lähes kokonaan. 2 huijausta 2 kk sisällä ja sitten vielä tämä vauvan huijaus.

Toki myyn siellä vielä.

Tuo negatiivisen palautteen antokin on ihan perseestä. Koska jos itse et ole tehnyt mitään väärin ja annat negan, niin eiköhän tämä negan saanut anna sinullekin taas negan. Typerää.