Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selviää järkyttävästä uutisesta?

Vierailija
03.07.2007 |

Kuulin ystävältäni heidän perhepiirissään tapahtuneesta aivan hirveästä asiasta ja olen siksi niin järkyttynyt koska sama asia voi tapahtua itsellenikin, jopa lähiaikoina. (Riskit)

Asia on koko ajan mielessä ja pelottaa koko ajan.

Mistä pyytää apua tai mitä tehdä. Ystävien kanssa puhuessa neuvot ovat tyyliin: älä ajattele- ei sulle voi samaa sattua, ei kahta kertaa voi tulla tälläistä jne.

Ei paljon auta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettiä sitten myöhemmin että onko ne riskit todellisia vai panikoitko nyt.. Jos on niin sitten se asia tulee selvittää sillä tavalla ku mahdollista, miettiä mitä asian eteen voi tehdä.

Vierailija
2/5 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoneet riskit, mutta ennen en ole ajatellut paljoa, mutta nyt kun joku jolla tasan samat riskit kuolee, niin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos voi, niin tee se. esim laihduta, muuta elämäntapoja.

Vierailija
4/5 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on sellaista. Täynnä vaaroja, riskejä, vaikka mitä, ne kaikki kuuluvat myös elämään. Jos annat niiden vaikuttaa itseesi, loppuelämäsi menee pelätessä ja varoessa. Elä elämääsi, ole kiitollinen siitä mitä sinulla on ja keskity siihen kaikkeen hyvään mitä elämässäsi on. Se mihin keskityt, lisääntyy elämässäsi.

Vierailija
5/5 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli kans mieleen että oletko raskaan aja synnytys lähellä? itse kuulin yhdestä jutusta ja onneksi en nyt ole itse saman asian edessä. Riskit on monessa asiassa. Pelolla ei mitään voita, oma elämänlaatu vaan kärsii. (koitan itsekin tätä neuvoa noudattaa vaikka vaikeaa onkin, itsellä sairaus joka pelottaa) Kuolema tulee silloin kun tulee ja sitä emme voi estää vaikka lääkärien käsissä olisimmekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän