Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tarviiko tuplarattaat jos ikäero 2v5kk?, ev

Vierailija
03.07.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö nyt 2 v 2kk eikäsuostu mihinkään rattaisiin enää. Onko teillä aikaa harjoitella laudan käyttöä?

Vierailija
2/9 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli esikoinen on tottunut kävelemään, ei tarvita. Omilla lapsilla ikäeroa 2,5 vuotta, ja seisomalauta hankittiin, jota käytettiin noin puoli vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk taistelin isomman kans ja sit ostin laudan. Nyt 2v8kk ja oikeastaan kävelee kaikki matkat

Vierailija
4/9 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkonen syntyy vasta puolen vuoden päästä ja esikoinen on jo kova kävelijä. Olen vaan nähnyt niitä niin vanhoillakin lapsilla, että tuli mieleen oisko se esikoiselle tärkeää päästä myös istumaan.

Vierailija
5/9 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäero 1v9kk ja on ollu tosi tarpeen. Me kyllä matkataan pitkiä matkoja kävellen eikä vanhempi jaksa vielä kävellä esim 3km kauppaan ja takas. Muutenkin tehdään kesällä paljon käydään puistoissa, uimarannalla ja muissa paikoissa missä menee monta tuntia ja isompikin voi sitte ottaa päiväunet vaunuissa. Ja Bussilla matkatessa rattaat on tosi hyvät ei tarvitse toista laittaa penkille istumaan ja toista pitää rattaissa. Mieti kuinka paljon liikutte ja missä? Tuletteko aina päiväuniksi kotiin? :)

Vierailija
6/9 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat vieläkin käytössä kun esikoinen on 3,5 v. Mutta varmaan ilmankin pärjää.

Vierailija
7/9 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen kyllä kävelee ja juoksee pitkätkin matkat, mutta valitettavasti nämä matkat ei ole samaan suuntaan kuin minä olen menossa. Autoa meillä ei ole ja julkisissa on parempi kun molemmat istuvat. Mutta tämä on niin perhekohtaista ja lapsen luonnekin vaikuttaa. Jos liikutte autolla paljon, lapsi on kiltisti rattaita seuraava tai ei-uhmaile laudalle laitettessa jne niin ei varmastikaan tulpia tarvitse.

Vierailija
8/9 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ite ollaan aateltu seisomalaudan hankkimista, kun täällä (maalla) välimatkat kuitenkin aika pitkät, vaikka esikoinen tykkääkin kävellä. Lisäksi sain vinkin jota ajattelin itse kokeilla, hiottu laudan pätkä (tarpeeksi pitkä, että makaa vaunun reunojen päällä) asetetaan vaunujen päälle poikittain, jalkopäähän. käy hätätapauksessa penkistä isommalle, kun vauva vaunuissa ja ollaan liikkeellä.

Kokemusta ei siis mulla vielä tästä, mutta kaverini oli tyytyväinen toimivaan vara penkkiin :)

Vierailija
9/9 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jos vanhempi lapsi olisi kuin esikoisemme, olisivat nuo välttämättömät. Kuopuksen kohdalla varmasti tarpeelliset.

Olkaa vaan onnellisia jos teillä 2,5v:t kävelee noin vaan =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi