kertokaas mulle joku hyva kirja jossa olisi kerrottu 5v sopivalla tavalla mista lapset tulee? ettei tuon tarvitsisi uskoa, etta haikarat tuo ne (kiitos Dumbon)
Kommentit (4)
Isä ja äiti haluavat kertoa lapsilleen, kuinka vauvat syntyvät. Pienet tytöt on tehty sokerista, kukkasista ja kaikenmaailman maustehista, väittää äiti ja isä puolestaan väittää, että pienet pojat on tehty etanoista, sammakoista ja koiran häntätupsukoista. Mutta lapset tietävät paremmin. He kertovat ja piirtävät havainnollisesti tietämättömille vanhemmilleen, kuinka asiat oikeasti tapahtuvat.
sisältää paljon kuvia kohdusta ihan sisältä ja runsaasti tietoa. 5-vuotiasta voisi kiinnostaa tietopuolikin. Muuten sitten lasten kuvakirjoja on mm. Vallaton vauva, Debi Gliorin Mistä tuo vauva tulla tupsahti, Babette Colellakin oli joku, muistaakseni Kun äiti muni tms.
Nämä tuli tälleen äkkiseltään lomalla mieleen =)
kirjakaupan täti
lainasin ison pinon kirjoja aiheesta. on kivoja ja vähemmän kivoja... Siis suosittelen, että tutustut itse kirjoihin ennen kuin alat lukea.
Minä olen vissiin tiukkapipo, kun osa lastenkirjoista oli mielestäni liian yksityiskohtaisia:
siis puhuttiin vaginasta ja siittimen työntymisestä, eri asennoista ja sperman suihkuamisesta kuin suihkulähde...
Lapseni on nyt neljä ja puoli.
Monesta asiasta ajattelin puhua vasta, kun hän kysyy...
Tuo Vallaton vauva oli mielestäni jees. Monia vielä tutustumatta.
Mistä on pienet vauvat tehty? Kirjoittanut Katerina Janouch Mervi Lindman.
Tosi kiva kirja ja hienosti kuvitettu. Meillä on tykätty lukea tätä jo 3-vuotiaasta alkean. Totuudenmukaisesti mutta lapsenomaisesti kerrottu.