nostan niin saatte lukea ja löytyy helpommin
Kommentit (4)
Voi että, paljon onnea sinulle ja tytölle. :))
Jadmiras 25+1
noilla viikoilla useimmat vauvat tosiaan pärjäävät oikein hyvin jo omilla keuhkoilla alusta pitäen. Varmaan saatte tytön nopeasti kotiin, kunhan vain jaksaa syödä niin kaikki menee varmasti hyvin.
Itse aikanaan synnytin viikoilla 31+1 terveen pienen pojan (1730g,41cm), hän tarvitsi alkuun hieman apua hengityksen kanssa, mutta jo parin päivän päästä hänkin hengitteli aivan itse, ja kotiutui heti, kun 36rv olisi tullut täyteen.. Täällä ollaan ja hienosti menee, 21.12 on jo 6-v synttärit, että niin se aika kuluu. Pian se teidänkin tyttö menee eskariin...
Katjalah&nelonen rv22+5
Ja paljon tsemppiä ja voimia jatkoon teille kaikille!
Olipa iloinen vauhtitarina.
ILO UUTISIA!!!
Torstaina lähin aamulla hammaslääkäriin klo 10.30:een.Sen jälkeen sitten tuli vähän huono/ei mukava olo,en nyt tarkkaan muista millanen,mutta mies heitti sieltä sitten kotiin,kun koulua ois ollu vaan tunnin verran niin piti sitä vähän turhana..11olin kotona ja sitten alko supistukset,niitä tuli 6-4 min välein ja alko olla kivuliata.Soitettiin neuvolaan 12 aikaan ja täti sano että käy polilla ainakin näytillä.Odottelin vielä tunnin ja pähkäilin.Soitin miehen 13 ja 5min päästä oltiin polilla..Ottivat käyrää ja tutkivat kohdun suun.Oli sormelle auki ja reunat pehmeät.Olivat sitä mieltä että tilanne voi pysyä samana vielä kuukauden.Halusivat kuitenkin että lääkäri katsoo vielä.Osasto oli aika täynnä ja sielä kiirettä joten siirryin Synnytyssaliin 15.05.Synnytys kynnistyi todella nopeasti ja enpä itsekkään tajunnut että tultiin synnyttämään ennen kuin kätilö huikkas minulle että hiukset tuntuu ja pää on tulossa,saat ponnistaa!sitten huikkas käytävään että täällä alkaa syntyä,oisko lastenlääkäriä viikkoja 35+0!!!?Pieni tyttö 2110g,syntyi 2,10.2008 klo 15.45!!Luomuna ja ilman neuloja ja tikkejä!Synnytys kokonaisuudessaan oli helppo ja kesti supistusten alettua lapsen syntymään vain 4h 45min!!
Tyttö on vielä lasten osastolla, omilla keuhkoilla pärjännyt hyvin ja pullosta juonut.Imetystä kokeiltiin tänään.Pikku hiljaa..Pääsee kotiin kun paino selvästi nousee ja mitään takapakkia ei tule ja syö kunnolla rintaa.Veikkaus vauvasta kotona 3pvä-2vkoa!
Itsellä hyvä olo ja mieli,ei tunnu yhtään että ois synnyttäny,paitsi rinnoissa!!
Yllätys oli meille suuri mutta myös iloinen.Niin se vaan päätti tulla ja kiireellä vaikka tiistaina olilla sanoivat että hyvin pysyy,varmasti loppuun asti.Minä innoissani että saan koulu hommat ja päättötyön valmiiksi!
Mutta näin...Olen NIIN ONNELLINEN!!Rakastunut!!
Onnellinen äiti ja pikku ILONA ja ISÄ myös!!-Oli muuten aika ihmeissään kun saatiin kahvit synnytyksen jälkeen...Katto mua ja sano että,:enpä ois ikinä uskonu ja että oli paljon helpompi kun sen kauhukuvat joista nyt sitten kertoi..tokasi vielä että kaikki muuten tosi hyvn paitsi että mun ripsari on kuulemma vähän levinny:))
Oikein paljon onnea kaikille synnytykseen ja loppu odotukseen!!