Onko muita, joille pakkaaminen on vaikeaa?
Otan yleensä aina ihan liikaa vaatetta mukaan, kun en tiedä, mitä ottaisin. Pakkaamiseen menee tuntikausia, enkä loppujen lopuksi ole ollenkaan varma, mitä olen pakannut. Ja aina tuntuu olevan vähän vääriä vaatteita mukana...
Kommentit (5)
Päätät sitten perillä, miten milloinkin yhdistelet.
ensin pitää huomioida se minne menee. tarviiko enemmän siistiä vai " pihavaatetta" .
liikkuuko autolla vai muilla kulkuneuvoilla. auton ollessa alla voi pakata hieman runsaammin.
Otin aivan liikaa tavaraa mukaan ja kuitenkin aina jotain unohtui.
Nykyisin minulla on Access-tietokantasovellus, joka laskee minulle kuinka paljon vaatetta tarvitaan mukaan matkapäivien mukaan. Kun ohjelma on laskenut sopivat määrät, saatan hienosäätää luetteloa tarpeen mukaan, mutta tuo antaa hyvät raamit. Mikään tärkeä ei pääse unohtumaan, kun vuosien käytön myötä lista on muotoutunut aina vain enemmän meidän perheen tarpeiden mukaan. Täydennyslistoja tulee sitten sen mukaan, lähdemmekö Lappiin hiihtämään vai etelään huoneistohotelliin.
Aina voi tietysti näinkin tulla virhearviointeja, mutta niin voi käydä joka tapauksessa! Matkatavaroiden määrä on joka tapauksessa pudonnut noin puoleen ja suurempia unohduksia ei ole päässyt tapahtumaan.
Toisaalta jos sataa, ei viitsi ihan pikkusandaaleilla lähteä... Äh, taidan jättää lenkkarit pois...
MEnnään kylään useaksi päiväksi, enkä tiedä, mitä kaikkea siellä tehdään... Sateita on luvattu...