Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa kummallinen päivä: miehet katsoivat perääni?

Vierailija
02.07.2007 |

Meillä täällä on ollut aikas lämmintä ja kävin kaupungilla asioilla. Yleensä en hirveästi jaksa laittautua, tietty meikkaan mutta yleensä mun tyyli on farkkusortsit ja joku toppi ja silmälasit kun ei jaksa värkätä piilareita päähän aurinkolaseja varten... no tänään sitten halusin tuntea itseni naiselliseksi ja laitoin valkean polvipituisen puuvillahameen ja punaraitaisen avaran topin, nätit korvikset ja aurinkolasit sekä nätit kengät ja mitä tapahtuikaan... harvoin olen saanut katseita niin paljon miehiltä. En todellakaan ole mikään kaunotar, vähän pyöreäkin olen, mutta näemmä kun itsensä ihan söpöksi laittaa niin itsetunto nousee. Muita samanlaisia kokemuksia, kun arkilookin vaihtaakin vähän erilaiseksi, mitä tapahtuu?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöskin jaksoin vaivautua laittautumaan ja miten kävikään. Rautakaupassa minua tuli palvelemaan kaksi miestä yhtä aikaa, vaikka yleensä saa hakemalla hakea myyjiä, sitten minua palvelemaan ryhtynyt flirttaili selvästi. myös kaupassa sain selvästi katseita, pitkiä sellaisia, vaikken minäkään mikään huippumalli ole. mukavia nää pä ivät.

Vierailija
2/2 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmämeikkiä ja huulipunaa käyttämään..).

Ja sitten joku jaksaa vielä väittää, ettei ihmisten ulkonäkö merkitse mitään... Höpö höpö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla