Synnytyksestä 9kk ja menkat ei ole VIELÄKÄÄN alkaneet!
Enkä ole raskaana... Ongelmana on kun seksi ei maistu sitten yhtään tässä " tilassa" :-]
Niin ja enneku muut sanoo niin sanon itse: On mulla ongelmat!
Kommentit (12)
Jos et, niin ongelma on ratkaistavissa, jos imetät, niin ongelma ratkeaa kyllä luonnollista tahtia jossain vaiheessa. : )
voi käyttää imetysaikanakin. Mutta luonnollistahan tuo on, joten tarvinneeko asialle nyt sitten tehdä mitään.
e tavatonta, että imettävää naista ei haluta. eikä muuten ole kovin tavatonta ettei minipillereitä/e-pillereitä käyttävää haluta.
Tosin ekalla kerralla ehti olemaan menkat vain kerran ja sitten olinkin jo raskaana. Imetin vielä raskaana ollessanikin ja tokaakin edelleen. Ei ole vaikuttanut seksihaluihin. Minulla seksihalut olivat aikoinaan vähäisemmät pillereistä johtuen. Imetyksellä taas ei ole mitään vaikutusta haluihini. Kostunkin ihan ok, mutta välillä käytän kyllä liukkariakin, kun limakalvot kuitenkin hieman ohuemmat nyt imetettäessä. Ei kaikilla mene halut kun imettää siis.
mun esikoinen oli reilun vuoden kun mun menkat alko. seksihalut palautu (olivat kaikonneet heti alkuraskaudesta) sen verran että toinen lapsi sai alkunsa ja sitten katosivat taas :D jee.
Lapset ovat olleet silloin 1 - 1,5-vuotiaita.
Enkä tosiaankaan kaivannut niitä!! :)
Vierailija:
Synnytyksestä 9kk ja menkat ei ole VIELÄKÄÄN alkaneet!
Enkä ole raskaana... Ongelmana on kun seksi ei maistu sitten yhtään tässä " tilassa" :-]
Niin ja enneku muut sanoo niin sanon itse: On mulla ongelmat!
Olen syönyt minipillereitä 4 kk, mutta eihän niiden pitäisi periaatteessa vaikuttaa menkkoihin. Halut hukassa myös täällä.