G: mitä sanoja tai sanontoja inhoat?
Kommentit (14)
Ärsyttävä ilmaisu...
Otatko suklaata vai mansikkaa " Ihan sama"
Nussinko pyllyyn vai suuhun " Ihan sama"
Noin sanoo ihmiset keillä ei oo mitään omaa tahtoa.
Vierailija:
Ärsyttävä ilmaisu...Otatko suklaata vai mansikkaa " Ihan sama"
Nussinko pyllyyn vai suuhun " Ihan sama"Noin sanoo ihmiset keillä ei oo mitään omaa tahtoa.
Minä hoin tuota ennen :) En siis mitenkään pahalla vaan jos ystävä ehdotti että mennäänkö uimaan vai lenkille ja vastasin ihan sama, niin tarkoitin sillä sitä että kumpikin ehdotus on hyvä ja kumpi tahansa käy minulle (ja kyllä minulla on omaa tahtoa, kerron kyllä jos haluan juuri jompaa kumpaa ehdotetuista). Kerran ystävä tästä sitten ärähti, että eikö sinua ikinä kiinnosta mikään! Oli siis ymmärtänyt minut väärin ja nykyisin yritän välttää tuota ja vastaan tuon pitkän kaavan mukaan..
sanoo tuttavani imuroinnista, tosi pölhöä mielestäni.
Vastaus: en imppaa edes silloin tällöin.
Kaveri siis ärähti, kun kysy, että " syödäänkö pizzaa vai pastaa" - ihan sama. " Mennäänkö leffaan kattoo se vai se" - ihan sama. " Haluutko sä Cocista vai Fantaa" - ihan sama.
Oli myös sitä mieltä, että pitää sanoa mitä haluaa. Joo, sanon, jos jotain todella haluan, jos en halua, niin silloin asia on ihan sama ja se saa päättää, jota asia enemmän liikuttaa.
ei vois ärsyttävämpää sanontaa olla. Ja se kun jotku sanoo: No se on sit voi voi...
ja toinen sana on omata. minä omaan jotain.. miksei voi sanoa, että minulla on jotain...?
hymähtely, ai että se on sitten ärsyttävää... HYMPH!
kato kuule! (joo, näen sekä kuulen)
ja kaikki lapselle lässytetyt sanat, poppa, hauva, pipi, mami (eli maito), tuti,
lapselle kun voi puhua ihan normaaleilla sanoilla kuten koira ja kuuma, ja maito..
mieheltäni, että mitäs ruokaa laittaisin, niin vastaus on melko varmasti, ihan sama.
en osaa edelleenkään laittaa sitä ihan samaa.. joten meillä on sitten aika usein kinkkupastaa tai jauhelihakastiketta tai kanaa..
Ja inhoan myös sanontaa " ei hyvää päivää"
Eli kaikki nää kuumeilu, tikuttelu, ovislima, täti, tarrasukkia matkaan, liinailu, kestoilu jne.
eikä oo ollu yhtään omaa rauhaa!!
sä vaikutat?
Idioottimainen lause.
moon, soon, noon...
Tuntuu, että tuollainen kieli (kirjoitettuna) on yleistynyt hurjasti.