Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äpakkauksen 06 kynsisakset HUONOT!!

01.07.2007 |

Vai mitä mieltä muut ootte? (Onkohan kaikissa pakkauksissa samanlaiset sakset...?) Esikoisen 04 paketissa oli hentosemman oloiset ja pienemmät sakset mut nuo viime vuoden pakkauksen sakset on paksummat, jykevämmät ja vähän isommat ja niillä on TOSI hankala leikata pikkuvauvan kynsiä. Voiko samoilla saksilla leikata kahden lapsen kynnet? Harjat oon yrittäny pitää erillään ja aattelin et ois hyvä et ois omat saksetkii mut eihän noilla toisilla voi kunnolla leikata, tulee huonoa jälkeä ja vauvan hentosia kynsiä ihan mahoton leikata!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat paksut ja leikkaavat ihmeen kuperasti. Ostin pojalle omat nipsnapsit (=kynsileikkurit) ja niillä saa tosi nätisti ja helposti lyhyet kynnet, joihin ei jää teräviä reunoja. Suosittelen, en kyllä tiedä mitä " asiantuntijat" sanoisivat...

mun mielestä kaikki hygienia- ja ihonhoitovälineet pitäisi olla jokaisella ihan omat. Periaatteesta, en tiedä oisko välttämätöntä.

tarutu

Vierailija
2/7 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös mun mielestä. Ostinkin sitten fiskarsin pienet kynsisakset joilla homma hoituu huomattavasti paremmin!

Mammis + Oona 11+ vkoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat äp sakset olleet alusta asti. Mutta meidän pimulla onkin ollut syntymästään asti isot kädet, joten siksi kai sakset ei tunnu liian suurilta :-)

Eri saksia ei minusta eri perheenjäsenille tarvita, voihan ne vaikka dipata kuumassa vedessä käytön jälkeen (kaataa vaikka vedenkeittimestä vettä päälle, ei ole iso vaiva). Jostain vauvanhoito-oppaasta luin muistaakseni ettei vauvan kynsiä saa leikata leikkurilla, mutta tämä lienee vaan varotoimenpide ettei mene pienet sormenpäät samalla. Tuskinpa sillä muuten on väliä millä niitä leikkaa.

Vierailija
4/7 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meidän saksista oli lisäksi lohjennut palanen! ´05 pakkauksessa on samanlaiset sakset, mutta jostain syystä ne on paljon paremmat.

Vierailija
5/7 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eihän ne kovin hääppöset ole ei...

Mun mielestä kyllä voi leikata molempien lasten kynnet samoilla saksilla. Osta käsidesiä, semmoista desinfektio ainetta, ja sitten sillä pyyhkäset sakset aina käytön jälkeen. Pysyy aina puhtaina ja voi käyttää molemmille. Ite käytän sitä ainetta myös jos oon mitannut kuumeen pyllystä, niin pyyhkäsen sillä kuumemittarin pään...

myrtti-

Vierailija
6/7 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käsidesi ei desifioi muuta kuin kädet (iho)!!! Se ei siis toimi muulle pinnalle. Tai näin meille hoitajille on kerrottu!

Vierailija
7/7 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.pedihealth.fi/fi/02_tuotekuvasto/1086.html

Esikoinen syntyi 04 ja nyt pikkukakkonen 07, jolle tilasin samanlaiset sakset. On helpompaa, kun ei tarvitse desinfioida saksia käyttäjien välillä. Kakkosen sakset on merkattu nauhalla, niin eivät mene sekaisin esikoisen saksien kanssa.

Postituskulut on 5¿, joten jos tilaa pelkät sakset, niille tulee postituskulujen kanssa hintaa hieman alle 10¿. Mutta mielestäni hintansa arvoiset sakset, terävät ja sirot.