Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JOULUISTEN SUNNUNTAI

01.07.2007 |

HUOMENTA KAIKILLE!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiljaista oli eilen jouluisissa...katsotaas onko tänään?!

kiva kun pääsee koneelle äidinkin luona...eilen oli mukava päivä,käytiin kyläilemässä monessa paikassa ja nähtii sukulaisia...olen kotoisin Savonlinnasta ja mieheni ja täällä sit melkein kaikki sukulaiset asustelee.

tänää pitäs sit lähtee miehen kaa ajelee vähän kauemmaksi eli ylihärmään,saa nähdä kuka meil itkee ku neiti jää mummilaan...yleensä neiti ei oo itkeny mut sit mie taas oon kun harvoin ollaa oltu erossa ja varsinkaan viikkkoa ei olla oltu.

mut kiva päästä kaksin miehen kaa välillä jonnekkii ennen sit kun toinenkin syntyy ja näitä kaksin pääsyjä on meillä tosi harvoin.

ihana kun aurinko paistaa ulkona,sais ilmat lämmetä ja tulla kunnon kesä päiviä...sitä ite olis kaa paljon pirteämpi...

minä se en vaa löydä haluamaani toppapukua,hih! kai se on äp otettava ite sit sen saa...

tosiaan niin kuin eilen kirjotinkin on minulla sit kans varattu yksityiselle rakenneultra ja just eilen miehen kaa puhuttii et jos näkyy kumpi ulee ni otetaanko selville?! ekalta sen tiesimme,lääkäri vahingossa sanoi ja nyt toisaalta sen haluaisi tietää,vaikka sillä ei väliä olekkaan jatoivoo et olisi terve. saa nyt sit nähdä miten teen=)

mut nyt aamupalalle ja laselle lasten ohjelmii....

aurinkoista päivää kaikille=)

manja ja vilperi 16+4

Vierailija
2/4 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on, mutta mitähän minäkin täällä teen kun ilma on noin kaunis...

Himpula taisi valitella päänsärkyä, mulla on ihan sama juttu, nyt kahtena päivänä olen joutunut ottamaan panadolia jotta saan edes jotain tehtyä. Olen kyllä kuullut että tässä vaiheessa raskautta on ns. hormoni päänsärkyä, ja sitä helpottaisi kuulemma runsas juominen, eli vettä tai laihaa mehua. Vissiin jotenkin laimentaa niin että hormonit ei pääse jylläämään.

Hui, ei ole enää kuin muutama päivä neuvolaan, paino on varmaan noussut, sillä liikunta oli tässä huonoilla keleillä ihan olematonta, siis aivan nollassa, mutta nyt taas ajattelin vähän terästäytyä! Toivotaan että se tuksutus kuuluisi, sillä tuossa pari päivää sitten tuntui pari ihan selvää muksausta, mutta nyt ei sitten taas mitään =( Painosta vielä sen verran että miten vältätte ylenpalttiset mässäilyt? =D mulla on tosiaan niin huono itsekuri että mässäilen esim. mökillä koko ajan jotain.

Onkos muuten ketään muuta joka ei meinannut mennä rakenneultraan? Me ei käyty np-ultrassa, eikä mitä luultavimmin mennä myöskään rakenneultraan... Nyt jälkeen päin vähän harmitti tuo np-ultran pois jättäminen,mutta turha sitä nyt jälkeen päin harmitella, ollut, mikä ollut.

Mukavaa alkavaa viikkoa, en ehkä hetkeen käy muuta kuin pikaisesti lueskelemassa tekstejä, koska meidän kesäloma alkoi nyt ja ehkä vähän ollaan reissussa, =D

mutta olen hengessä mukana, Koetetaan kestää nuo mahdolliset tulevat helteet!!

Heiluri ja elvistonttuvauva 16+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset sentään nukkuivat viime yön hyvin,kun valvoivat sen edellisen yön vuorotellen. Mutta se mun pääsärky,jota eilen valittelin(ja monena muunakin päivänä) yltyi vaan iltaa kohden ja lisäksi puolen yön aikaan alkoi pahoinvointi. Yö meni sitten torkkuessa kylmäkääre otsalla ja vähän väliä oksennellessa.

Onneksi on sunnuntai ja miehellä vapaapäivä,olisin muuten kyllä pulassa noiden lasten kanssa. Nyt ei enää ole pahaa oloa,mutta ei ole tehnyt kyllä mieli syödäkkään mitään. Päätä särkee edelleen vähän,mutta paljon vähemmän kuin eilen. Tämä päivä mennee nyt levätessä,pakko oli tulla välillä piipahtamaan koneella,kun tuntuu,että paikat menee ihan jumiin kun koko ajan vaan makaa.

Mulla ei tähän pääsärkyyn panadol auta yhtään,joskus tuntuu,että se siitä vaan pahenee,niin että en ole sitä nyt enää edes ottanut.

Täytyy yrittää juoda enemmän,jospa siitä saisi apua tähän jatkuvaan särkyyn. Tiedän kyllä,että juon aivan liian vähän,pitänee yrittää tsempata sen(kin) asian suhteen.

Rakenneultraan mennään,kun sinne kerran ilmaiseksi pääsee. Kiva päästä näkemään pikkuinen taas,varsikin kun ne liikkeetkään ei vielä tunnu niin on välilä aika epävarma olo koko tämän raskauden suhteen.

Mies on juuri lähdössä lasten kanssa ulkoilemaan,joten minä käytän tilaisuuden hyväksi ja menen nukkumaan,kun kerrankin on hiljaista!

Himpula rv17+5

Vierailija
4/4 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miten nämä viikonloput livahtaa ilman palstailua. Kauhea hiki ja ahdistus, en ole nykyisin mikään lämpimän ystävä.

Tässä ollaan mietitty kesälomareissuja, ruisrock kiinnostais perinteisesti, mutta kun tarttis säästää rahaa... siitä tulis taas ainakin 500 e säästö - mutta pitäähän sitä nauttia myös. Sukuloimassa täytyy ainakin käydä.

Se pahaolo ja oksentelu oli varmaan oksutautia, koska tänään ja eilen ihan ok vointi, flunssa yrittää puskea päälle. Tänään kyllä suunnistan uimahalliin, ihanaa, kun saa lihakset rennoksi. Kuperkeikkoja tuntuu satunnaisesti, varsinaisia potkuja ei vieläkään. Ja nythän pyörähti taas uus viikko käyntiin. Enää 24 viikkoa synnytykseen;-)

P-M rv 16 + 0

P.S kävin aamulla kirppiksellä ja löysin vinon pinon vaatteita vauvalle :-)