mustasukkainen mies..mihin tämä vielä kehittyy??? paheneeko?
hei!
olen alkanut suhteeseen uudestaan lapseni isän kanssa.
meillä ei oikein ole aiemmin ollutkaan "kunnon* suhdetta,ja nyt tämä mies epäilee jatkuvasti,että petän häntä,epäilee kaikkea,mitä sanon tai teen.
ihan sama,mitä sanon ja mitenpäin,aina menee epäilyjen puolelle.
onko tämä alkuhuumaa,vai paheneeko tuollainen????
kysyinkin,miten hän aikoo jatkossa toimia,pitääkö minun esim. istua kotona,etten käy baareissa lainkaan?
vastaus: no,en kai voi sinua kotona pitää,mennään sitten yhdessä baariin...
ja MITEN tuollaista miestä käsitellään????
apua!
Kommentit (11)
Pahempaa on tulossa valitettavasti.
emme vielä asu yhdessä.
hänellä on avain asuntooni,mutta ei ole koskaan vielä käyttänyt sitä ilmoittamatta.
jospa katselen,kuinka tilanne kehittyy näin erilleen asuessa.mihin suuntaan.
hän on lähdössä ulkomaan reissulle pariksi viikoksi,joten saan olla "rauhassa",mutta se,mitä tentaamista tulee tapahtumaan,kun hän palaa,on aika ratkaiseva tekijä.
minulla on sillä aikaa kahdet kutsut,joissa olen ilmoittanut käyväni,toiset baarissa,ja toiset hotellissa,mies on aivan "raivona" ja epäilee,että siellä tapahtuu vaikka ja mitä.
hän ilmoitti kyselevänsä minulta kutsuiltojen tapahtumista,ja sanoo muka tuntevansa minua sen verran,että tietää,jos valehtelen??? ollaan oltu varsinaisesti yhdessä vasta pari kuukautta!!
suurin ongelma hänelle nyt tuo,etten kokonaisuudessaan "anna" seksiä n. kolmeen viikkoon,kun yleensä joka päivä,ja monta kertaa.
miettiköön matkoillaan.
-ap
eli palaan parin viikon päästä tarkistamaan tilanteen.
Jos tuo on sitä _alkuhuumaa_ jolloin kaikki ajatukset on toisessa ja mies on jo nyt mustasukkainen, on ennuste kyllä teidän suhteelle todella huono.
Isäni oli aikanaan todella mustasukkainen äidistäni. Epäili hänen kuoroharrastustaan ja aivan kaikkea, koska siellähän on vieraita miehiä. Äitini oli aina uskollinen. Isän mustasukkaisuus pilasi suoraan sanoen koko lapsuuteni ja vielä aikuisenakin, kun isä oli vielä terve (nyt jos sairaalavanhus), se varjosti kaikkia vanhempien luona käyntejä. Kodissa oli kaamea ahdistava ilmapiiri, kun isä kyttäsi kaikkia äidin menoja ja selitti meille lapsille niitä hirveitä epäilyjään. Se oli sellaista aivopesua isän osalta, mutta onneksi jotenkin siinä ilmapiirissä pystyimme kasvamaan (minä ja sisarukseni) henkisesti terveiksi. Äiti kun oli aivan toisenlainen. Isän mustasukkaisuudesta aiheutui aivan kaikki äidin ja isän riidat. Ette tiedäkään, millaista elämä mustasukkaisen miehen kanssa voi olla, ettette itse ole sivusta nähneet tai itse kokeneet.
Olen jättänyt ko. luonteenpiirteet omaavat tyypit jo heti muutaman viikon tapailun perusteella silloin seurustellessani, kumppania etsiessäni. Yhden jätin kuin nalli kalliolle jo ekoilla treffeillä. Sain jonkun paniikkireaktion suorastaan, kun näin niin selvästi, millainen tyyppi on. Onneksi oma aviomies ei ole osoittautunut mustasukkaiseksi (7 vuotta yhdessä).
itsestään kyllä parane...
Moisesta vaivasta kärsivän ihmisen pitäisi itse tiedostaa, että hänellä on ongelma ja pyrkiä siitä aktiivisesti eroon.
Sä et oikeastaan voi tehdä mitään muuta kuin pitää tiukasti kiinni omasta elämästäsi ja rajoistasi, jos haluat tässä suhteessa olla. Älä vaan ala muokata käyttäytymistäsi niin, että antaisit muka vähemmän aihetta epäilyille. Se ei auta mitään.
Mä kyllä juoksisin karkuun.
Sitten vähensin menoja. Ei ollut pian enää yhtään kaveria. Masennuin, enkä jaksanut seksiäkään. Kuitenkaan koskaan ei yli kahden viikon taukoa seksissä pidetty. JOskus enemmän ja joskus vähemmän.
Nyt jätti sitten minut toisen naisen vuoksi - syy: seksiä liian vähän. Etsi kuitenkin ensin valmiiksi toisen ennen kuin eron uskalsi ottaa. Yhdeksän vuotta oltiin yhdessä, ja nyt on kyllä tosi yksinäinen olo. EIkä oikein uskoa tulevaisuuteen. Niin ja ootan meille tosiaan tässä vielä neljättä lasta.
Pointti on se, että mun mies oli muuten niin ihana, mut halusi täysin hallita mun elämää. Ja niinkuin sanotaan, itse kuitenkin on se joka semmoista ensin pystyy tekemään. Nyt vieläkin vahtii, mun menemisiäni (joita ei ole, kun raskaana ollessa ei mitään huvita tehdä, eikä ole kavereitakaan). Mut jos tunnet et jaksat tuota monta vuotta, niin antaa mennä vaan. Meillä kesti yhdeksän vuotta.
Mutta ikuisesti tollasta ei jaksa. Ja sit kuitenkin se osas olla niin ihana ja helläkin. Oon siinä kyllä ihan kiinni vieläkin.
t: kolmonen
Miten tuollainen VOI olla alkuhuumaa? Kysyn vaan..
Itse elin myös tuollaisessa suhteessa. Kaveritkin siinä jäi, ja operaattorilta piti tilata puheluerittely etc.
Meillä tilanne päättyi eroon. Olen näin jälkeenpäin huomannut, että tämä järjetön mustasukkaisuus (kyttäsi mm mua mun duunipaikalla niin että työkaveritkin huomasi) johtui hänen omasta huonosta itsetunnostaan. Vielä ollessamme suhteessa alkoi tilanne kaatua päälaelleen. Aloin itsekin ajatella, että jos tuo minua niin epäilee niin mitähän se itse puuhaa selkäni takana. Hulluksihan se meni. Onneksi siitä suhteesta pääsin!
Ja nro 3, mistäpäin olet? Miksi koet ettei sinulla ei kavereita?
meillä siis seksiä ihan järisyttäviä määriä: esim. 10krt päivässä mies jaksaa... ja nyt minulla on ollut kuukautiset,+asennettiin kierukka,joten en ole antautunut:siitäpä saanut lisää "syytä" epäillä,että säästän itseäni jollekkin muulle....
odotan kauhulla sitä,että jos kierukan asennuksesta tosiaan seuraa jotain tiputteluvuotoa kuukausitolkulla,niin ei minua seksi huvita..arvatkaas,mikä mörkö mies sitten on...?
ei helv.... yritän saada sen tajuamaan oman epänormaalin käytöksensä.. muuten niin ihana mies,mutta en jaksaisi iänkaiken olla epäilyn kohteena:(
-ap
Pahenee vaan. Usko pois. Säästyt paljolta jos lähdet heti.
Muista että on vain tämä yksi elämä. Älä anna muiden sinua alistaa ja estää elämästä elämääsi.
Ja nyt opiskelen niin kaukana vanhoista kavereista ja perheestäni, ettei uutta yhteyttä synny livenä. Ja opiskelukaverit on niin eri elämäntilanteessa kanssani että tuntuu niin vaikealta kertoa heille ongelmista. Lapsenvahtiongelma on myös. Ja jotenkin kun oon vuosia ollut menemättä minnekään, tuntuu vaikealta muuttaa tätä luonnettaan. Nuorena olin kyllä kova menemään, mutta vuodet vaan tekee tehtävänsä.
se pahenee vain. Lopulta et enää voi puhua puhelimessa äitisi kanssa, mies kuuntelee vieressä, ja jos naurat, hän epäilee, että äitisi kuitenkin välittää viestejä muilta miehiltä...
t:been there..