Olen 27-vuotias. Voit kysyä minulta mitä vaan!
Kommentit (14)
Enpäs ole havainnut, tai ainakaan en ole tiedostanut! Täytyy seurailla omaa toimintaa... Olen ajatellut että tuollainen kriisi tulisi vasta 30 v synttäreiden lähellä.
Olen aikas " neitsytmäinen" . Välillä ihan huvittaa!
Esikoinen täytti 2 v, joten olis hyvä aika uudelle vauvalle.
En ole hoikka. hieman ylipainoinen olen. Haluaisin olla hoikempi ja ennen raskautta olinkin. Itsekuria ei löydy nyt tarpeeksi.
Tosin tän kesän hääohjelmat on saanut miettimään, et pitäiskö ens kesänä vaihtaa siviilisäätyä!
En ole huomannut ryppyjä. mutta jotain muutosta kasvojen ihoon on tullut. En osaa eritellä että mitä.
än mustaa, mutta eiköhän joku turkoosi tai vaaleasininen olis ihan se kaunein väri tällä hetkellä.
Tämä on erittäin tärkeä kysymys, joten mieti tarkkaan ennen kuin vastaat.
Usein valmistan ruokaa jotenkin käsitellystä lihasta kuten valmiiksi marinoiduista suikaleista tai jostain osittain valmiista, kuten perunasipulisekoitus. (En tiedä onko nuo virallisia eineksiä)
Ihan valmisruokaakin menee, esim maksa- ja makaroonilaatikkoja. joskus valmiskeitto on nopea ja mukava. Lapselle tein soseet itse. Muuten en tykkää laittaa ruokaa. Mieluummin siivoan!
jossa joku uskalsi sanoa, että antoi lapselleen eineksiä.
Lastaan voi vahingoittaa monella tapaa, mutta eineksen tarjoaminen ei onneksi kuulu niihin!
No, se siitä. Lähdetään joukolla nukkumaan niin jaksetaan touhuta huomennakin jälkikasvumme kanssa ?
Tuo ikä on nimittäin tyypillinen siihen...