Mikä on paras lääke vitutukseen?
Kommentit (56)
Tähän kysymykseen parhaan vastauksen voi varmaan antaa Paavo Väyrynen.
Navetoista mökkeilyä löytyy aina elukan asemassa eläneitä nuoria ja vanhoja ...lapsia ....sitten eläimiin sekaantujat erikseen eläin rääkkääjät oma ryhmä ei edes yritä hoitaa niitä . Näitä paljastuu säännöllisin väliajoin lähi idän uskontoja .
Vierailija kirjoitti:
Kuningas alkoholi ja savut päälle. Hyväksi todettu.
Mulle auttaisi hyvin savut. Erinäisistä syistä tyydyin hakemaan pelkkää kuningasta.
Vierailija kirjoitti:
Tähän kysymykseen parhaan vastauksen voi varmaan antaa Paavo Väyrynen.
Jos vain paavolle kelpaa niin tarjoisin sille savut. Voisi olla mielenkiintoiset keskustelut hänen kanssaan. Tuskin hän suostuisi vaikkei eläkeläisellä ole mitään menetettävää. Virallisesti asuu aika lähellä...
Ovesta ulos mitailee katuja yksin ,niin kauan olen siellä kun se hatuslopuu mitailemassa katuja.
Vierailija kirjoitti:
Kävely ja purnaaminen metsässä
Six pac Karhun olutta ja jos ei riitä, niin sit vielä muutama Auran olutta pikku tölkeissä.
Vodka 40%, sillä lähtee isompikin v*tutus.
mitä tarkoittaa v----tus Ulkoilma ja kävely tekee hyvää.
Huumori toimii usein. Ja etäisyyden ottaminen asiaan. Itselleni myös ulkoilu/ reipas kävely auttaa.
Moni tarjoaa alkoa ratkaisuksi, mutta ainakin mulla se tuppaa vahvistamaan sitä olotilaa joka on jo valmiiksi.
9mm:n burana tai KCl.. Myös runsas määrä beetasalpaajia tai insuliinia auttaa. Mutta vain riittävästi ja oikein käytettynä.
B6- vitamiini. Kunnon treenit salilla tai ”raivosiivoaminen” kotona.
Päämininisterin paikka?