Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marrasmasujen viikonloppu 30.6-1.7

30.06.2007 |

Aloitetaans sitten uusi pino tälle viikonlopulle kun ei vielä näytä sellasita olevan.

Ja linkki eilisiin tarinoihin: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=10652148&p=1&tm…

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne on kaikki marrasmasut kaikonneet? Ettekai te tuota linkittämistä säikähtänyt kun siitä oli joku aikasemmin maininnu?

Päivän oon ollu lapsuudenkodissani. Pikkusisko pääsee huomenna ripiltä, niin olin äitiä jeesailemassa. Tai no ehkä enemmänkin hengessä mukana ;) Toinenkin sisko tuli eilen Helsingistä kotipitäjään käymään. Toi mukanaa kassillisen poikavauvan vaatteita. Oli kuulema Stockan alennusmyynneissä seonnut ;) Ja sen kyllä huomasi kun kassissa oli mm. kokoa 86cm. Joo, josko ne parin, kolmen vuoden päästä ois sopivat :)

Nyt pitäs lähteä ruuanlaittoon ja sit illalla serkun luo kyläilemään.

Sanle ja DJ 20+4

Vierailija
2/9 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ovat kaikki kadonneet....josko hienot ilmat ova vieneet kaikki lomailemaan.

Olimme miehen kanssa turun keskiaikamarkkinoilla tänään. Rankka reissu ensin istua autossa ja sitten kävellä kaupungilla, mutta hienoa oli! Ihania ne kaikki vaatteet ja tavarat ja tunnelma siellä markkinoilla. Kaikenlaisia keskiaikaisia herkkuja oli paljon tarjolla.

Tuli siinä samalla sitten shoppailtua kaupungillakin. Vauvalle olisi voinut jotakin katsoa, mutta ei niin hirveästi ollut enää aikaa. Itselle löysin kyllä mammahousut.

ON: Vauva tuntuu iltapäivisin ja iltaisin olevan hereillä. Potkut huomaa parhaiten kun istuu tai löhöilee sohvalla. Eilen en meinannut millään malttaa nousta sohvalta kun oli kiva tuntea niitä liikkeitä...heh

No nyt jotakin iltapalaa syömään....

Dragondream+kirppu 22+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Tähän aikaan ei mahda olla pahemmin kukaan koneen äärellä. Teen taas yövuoroa eli 23-7. Vielä olisi seitsemän tuntia jäljellä!

Moni taitaa olla kesälomalla tai sitten viettämässä viikonloppua. Viikonloput menee töissä tai häissä niin eipä tässä varmaankaan ehdi oikein viikonloppuja rauhassa kotona vietellä.

Ruuan kanssa on ollut ongelmia kun ei meinaa pysyä sisällä, muuten on mennyt hyvin. Seuraava neuvola on 10.7.

Eipä tässä muuta...

rv 21+4

Vierailija
4/9 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla monikaan joo kotosalla nyt viikonloppuna!Minäkin raahasin luuni tänne koneelle,kun ei oikein nukuta (tuli nukuttua parin tunnin päikkärit nuorimmaisen lapsen kanssa),mutta meneehän tämä ilta/yö näinkin!!!

Olen kovasti odottanut alkavaksi sitä kamalaa kinttujen turvotusta ja painon nousua!Olen kahdesta aikasemmasta raskaudesta lihonnu n.20kg...Nyt olen aivan hämmästynyt kun raskaus puolessa välissä ja tullut vaivaset 4kg.No joo,kaikkien neuvolasta saatujen opusten mukaanhan ei olis saanu enempää tullakaan,mutta mulle se on tosi vähän!

Ihan hyvä ehkä niin,ei kai sitä kamalasti jaksais jos nyt jo massa puskis vastaan ja turvotus vaivais!!

Mulla on seuraava neuvola vasta 16.7 ja se toka ultraki vasta ens viikolla!!Ei millään malttais odottaa...

Mutta nyt kun odottaa kolmatta lasta,niin tämä raskaus on menny niin kamalaa vauhtia ja ei oikeastaan huomaa edes omaa raskautta,muuta kun närästyksen yhteydessä ja peilistä ohi kävellessä!Toivottavasti vauvan synnyttyäkin olis noin iisiä!!

Toi meidän nuorimmainen täyttää juuri kohta 2v. ja musta tuntuu että se on ihan vauva vielä silloinki kun seuraava syntyy,mutta taas sitten tulee huomattua koon puolesta että onpas iso jätkä...(kummallisia ajatuksia tähän aikaan yöstä)...

Kai tästä pitää raahautua vällyjen alle,niin jaksaa taas alottaa vauhdikkaan aamun muksujen kanssa.Onneksi saa sillain huilata,kun alko justiin kuuden viikon kesäloma,tai oikeastaan ei ole kuin palkallista kaksi viikkoa ja sitten hoitovapaalla olen neljä viikkoa.Mutta justiin naurettiin yhden koti äidin kanssa että sitä vartenhan ne äijät on olemassa(nauraa vahingon iloisesti)!

Toivottelen siis oikein hyvää yötä, ja sinulle joka reppana pakerrat töitä aamu seitsemään:KOITA JAKSAA!!Kaikki me muut hereillä olijat ollaan hengessä mukana!!

Vierailija
5/9 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis äijät on juuri sitä varten olemassa kun ei itselläni heru palkkaa eikä muutakaan tienestiä heinäkuussa,kun ole hoitovapaalla...(ei ajatus kulje enäää,suonette sen minulle anteeksi)...

Vierailija
6/9 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kiva herätä päänsärkyyn, ei! Niska vain on jumissa, kun on töissä tarvinnut tehdä tietokoneella sellaista tylsää työtä huonossa asennossa. No pari viikkoa enää lomaan ja sitten se työstressi vähän helpottaakin.

Täällä tosiaan on hiljaista. Itse olen kyllä ollut kotona, mutta viikonloppuisin ei tule niin koneella istuttua kuin työpäivinä. Silloin tulee töiden lomassa puikahdettua välillä palstailemassa. Ajattelen, ettei se kai hirveän väärin työnantajaa kohtaa ole, kun en pidä tupakkataukoja ja aamu- ja iltapäiväkahvit juon koneen ääressä. Ei siitä kyllä kukaan ole mitään sanonutkaan.

Dragondream oli käynyt keskiaikamarkkinoilla. Löytyikö sieltä vauvoille mitään? Me ajattelimme mennä tänään. Toivon, että löytäisin jotain pientä kivaa tulokkaalle. Isovelikin saa varmaan ostaa karkkia, kun tänään on hänen nimipäivänsä ja saa huomenna tarjota tarhassa nimpparikarkit.

Iltasella on myös kutsuttu oriflamekutsuille. Mukavaa on mennä naisten iltaan kun työpäivät on miesten keskellä. Mulla on 2 naistyökaveria ja loput 15 on miehiä. Ihan kiva työpaikka, mutta joskus on rentouttavaa höpöttää naisten juttuja kaikessa rauhassa. Varsinkin kun kutsuille tulee pojan entisiä tarhakavereita ja pieniä vauvoja. Vauvajutut ovat varmaan suosittuja. Niistä ei miesten kanssa juurikaan jutella. En usko, että kaikki ovat vieläkään huomanneet asiaa, tai se nyt vain ei kuulu muuten kommentoitaviin asioihin. Miehet eivät näistä asioista puhu, ainakaan meillä töissä.

T: Rila ja Hippu 20+2

Vierailija
7/9 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

RILA: ei siellä oikein juurikaan vauvoille mitään ollut. Markkinatavarat oli kyllä muuten mielenkiintoisia. Vaatekaupat on pullollaan vaan niin ihania vaatteita, että vois koko palkan tuhlata niihin ;)

Täällä sunnuntai näyttää alkavan aika synkkänä. Ei nyt ihan sada, mutta melkein. Pitäisi kesäteatteriin tänään mennä. Kunhan ei silloin satais.

Ai niin...joku puheli painosta. Mä oon ihmetellyt kun mulle ei ole painoa tullut yhtään. Tai aluksi oli pari kiloa tullut, mutta nekin lähti sitten flunssan aikaan pois. Ellei nyt sitten ole vähän tullut viime neuvola käynnin jälkeen. Ehkä se on hyväkin...kai sitä ehtii vielä tulla. Varsinkin kun omaa pehmustetta on ennestäänkin.

No juu...mukavaa loppu viikonloppua kaikille!!

Rv 22+4

Vierailija
8/9 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin justiinsa töistä, onkin sitten eka kerta viikkoon kun kerkeen tulla palstailemaan. Hirveetä hullunmyllyä töissä, kun kaikki lomailee. Oon tullu niin myöhään kotiin, että aina nukkumaan vaan suoraan!

Täällä on viime kirjoitukselta ruvennu liikkeet tuntumaan ulos asti. Muutamia kovimpia potkuja ollaan miehen kanssa tunnusteltu ulkoapäin jo. Myös aika ikäviä osa potkuista, kun tonne häpyluun suuntaan potkii kovin lujaa (ainakin luulen että potkii....tuskin mitään muutakaan siellä vihlois).

Ostin vauvalle mustan bodyn missä on pääkallo. En voinu vastustaa, kun se oli niin soma. Ehkä sitä ei hirveesti tuu käytettyä, mutta kuitenkin! Työkaveri sanoi, että voi sitten vaatteiden puolesta viedä sen ens kesänä tuskafestareille (ne on tänä viikonloppuna ja on näkyny töissä asiakaskunnassa ihan mielenkiintoisina pukeutumis hökötyksinä).

Joudun vielä menemään viideksi tunniksi töihin illalla, joten nyt päikkäreille ja syömään. Yritän tulla turisemaan taas pian.

Miizuli ja toukka 21+4

Vierailija
9/9 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo itekään tullu viikonloppuna koneella vietettyä aikaa. Eilen oltiin naapurin tytön synttäreillä ja ulkoiltiin tosi paljon. Tänään pääsin kaverin kanssa aleihin shoppailemaan. Oltiin Sellossa ja löysin ihania juttuja tosi edullisesti :) Ostin jopa masussa kasvavalle vauvalle pikkusen myssyn ja sulosen asun. Tällä kertaa en unohtanu itteänikään ;) Yleensä ku tulee ostettua vaan tytöille kaikenlaista...

Nyt on tosiaan ollu Tuska viikonloppu ja Tuska on kuulunu monena kesänä mun ohjelmistoon. Viime kesänä viimeks! Ne kesät ku oon ollu raskaana tai on ollu pieni vauva imetettävänä ni en oo menny. Tuli kyl eilen sellanen fiilis et tekis mieli lähtee kuuntelee hyvii bändejä...no ehkä ens kesänä taas! Metallimusiikki ku on sitä parasta mitä tiedän!

Tarald ja tiitiäinen 20+1