Puhelin soi lakkaamatta klo 4 aamulla! Työkaverihan se siellä huhuili.
Mies ehti vastaa mun kännyyn, koska mä en ehtiny tajuta asiaa koska herään hitaasti. Työkaveri lirkutteli kovassa humalassa miehen korvaan kaikenlaista, josta mä sain hirveät huudot yöllä. Nyt puistattaa mennä töihin, koska en tunne miestä ja mistä kaivoikaan numeron ja sai päähänsä soittaa. " Mä aina jollai tekosyyllä käyn kysymässä jotain" se selitti. Soitti monta kertaa ja oma mies huutaa. Vieläkin leikkii marttyyria vaikka koittanut koko aamun selittää, että häiskä on uus ja töissäkin vain pinnallista ja satunnaista kontaktia ollut. Ei siis mikään hyvä tuttu. On kai tää mun mieskin vähän outo kun ei tajua.
Kommentit (4)
tai mumisi. Ei tämä kännissä oleva mies mitään tajunnut. Eipä se paljon tarvinnut rohkaisua. Omaa miestä sit kiinnosti niin paljon, että antoi puhua. Loput puhelut oli sitä kun työkaveri selitti, ja varmisteli etten ole täysin järkyttynyt jne.
ap
etkö itse puhunut työkaverin kanssa lainkaan, miehellesikö tämä selitteli ja änkytteli pahoittelujaankin?
Joo olis rasittava tapaus, toki miehesi ihmettelee, mieti käänteisesti jos olis tapahtunutkin toisinpäin että sinä olisit vastannut miehesi työkaverille jne...Kyllähän sitä kysyy siipaltaan että WTF?
Tuskin se kännissä on ollut kovin tosissaan.
Vierailija:
Mies ehti vastaa mun kännyyn, koska mä en ehtiny tajuta asiaa koska herään hitaasti. Työkaveri lirkutteli kovassa humalassa miehen korvaan kaikenlaista, josta mä sain hirveät huudot yöllä. Nyt puistattaa mennä töihin, koska en tunne miestä ja mistä kaivoikaan numeron ja sai päähänsä soittaa. " Mä aina jollai tekosyyllä käyn kysymässä jotain" se selitti. Soitti monta kertaa ja oma mies huutaa. Vieläkin leikkii marttyyria vaikka koittanut koko aamun selittää, että häiskä on uus ja töissäkin vain pinnallista ja satunnaista kontaktia ollut. Ei siis mikään hyvä tuttu. On kai tää mun mieskin vähän outo kun ei tajua.
joka lirkuttelee ihastuksensa miehelle asiansa useassa eri puhelussa.
Miehesikö hoiti kaikki ne puhelut? Eikö se työkaveri edes kysynyt sua puhelimeen? Etkö itse pyytänyt puhelinta?