Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin pph ryhtymista. Ainut asia, joka mietityttaa on ruoan valmistaminen. En tee omille lapsilleni lounasta vaan lammitan edellisena iltana tehtya tai pakasteesta, koska haluan

Vierailija
29.06.2007 |

olla paljon päivällä lasten kanssa ja heidän käytettävissään. En myöskään tee kotitöitä lasten ollessa hereillä. Mietin miten lasten vanhemmat suhtautuisivat siihen, että ruoka ei ole vastatehtyä vaan lämmitetään pakkasesta tai edellisenä iltana tehtyä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän teki useinkin edellisenä iltana seuraavan päivän ruoat valmiiiksi jääkaappiin odottamaan. Näin työpäivät lasten kanssa sujuivat jouhevasti ja ehti hyvin ulkoilemaan kahteen otteeseen yhteensä neljä tuntia päivässä lasten kanssa.

Vierailija
2/10 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se on ihan sama mistä sen otat. Itsekin monesti lämmitän edellisen päivän ruokaa, koska aamuisin ruoanlaitto on tosi kiireistä, jos meinaa ehtiä ulkoilemaan. Aamuisin laitan monesti vain salaatin. Jos ruokasi on kuitenkin itse tehtyä niin en kokisi ongelmaksi tuota lämmittämistä. Näinhän monessa kodissakin tehdään! Eineksiin ei kuitenkaan kannata sortua, sillä ne ovat kalliita ja ravintoarvo ei varmaankaan ole ihan sama ja lisäaineitakin reilusti. Eikä sinun todellakaan tarvitse selitellä vanhemmille, että teet ruoat etukäteen ;-D

t. pph

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee tarkempaa tietoa ruokien lämmittämisestä ym

Myös se ruokalista vanhempien näkösälle,koska kaikki sen haluaa kuitenkin tietää

Vierailija
4/10 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuan tekeminenhän on niin nopeeta, että äkkiä sen teet siinä lapsia hoitaessa.

Vierailija
5/10 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toimin pph:na rivitaloasunnossa jossa 3h+keittiö ja neliöitä 75. Kunnan ohjaaja on siis tarkastanut kotini ja sen hyväksynyt.

Vierailija
6/10 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ruuan tekeminenhän on niin nopeeta, että äkkiä sen teet siinä lapsia hoitaessa.

Vierailija
7/10 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paistan senkin valmiiksi. aamulla ei tartte kuin heittää ainekset kattilaan nioin keitto kiehuu iahn itsestään. Lähes kaikki ruoat valmistan liki valmiiksi edellisenä iltana ja sitten aamulla uuniin tai hellalle.

t. Yksi pph

Vierailija
8/10 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta joka tapauksessa mun mielestä se on aika hyödytön koko hygieniapassi tai ainakin mulle oli tiedoiltaan hyödytön, ei siinä kovin paljon uutta tietoa kuitenkaan ole mitä ei jo ihan normaalilla järjellä tiedä ja läpi sen pääsee kuka tahansa ilman lukemista joten ei sekään nyt kovin paljon takaa.

Vierailija
9/10 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse toimin pph:na rivitaloasunnossa jossa 3h+keittiö ja neliöitä 75. Kunnan ohjaaja on siis tarkastanut kotini ja sen hyväksynyt.

Vierailija
10/10 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa no siinä tapauksessa pakolliseks kaikille jotka ruoan kans tekemisissä työssään.

Hyödytön?En sanois noinkaan - kaikki olettamukset ja luulot maalaisjärjen käytössä kun ei takaa et se ois faktaa.

Hyvä tietää ruokien säilytyksistä,lämmityksistä,bakteereista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi