Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pärnun ostosvinkkejä?

29.06.2007 |

Lähdetään parin viikon päästä Pärnuun lomalle. Kaikenlaiset ostosvinkit otetaan mielenkiinnolla vastaan; itse olen käynyt siellä viimeksi aikana ennen lasta, joten en tullut katsoneeksi mitään lastentarvike- tai vaateliikkeitä.

Ja kaikki aikuistenkin vaatteet ja kodin tarvikkeet kiinnostaa toki myös:)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä pari vuotta sitten. Minkään kaupan nimiä en muista eikä mullakaan ollut lasta vielä silloin. Kyllä siellä joitain lastenvaatteitakin tietysti näkyi. Se vaan pisti silmään, että hinnat oli samat kuin Suomessakin. Olin ajatellut, että sieltä saa kaikkea halvalla. Ostin itselleni mm. Vero Moda merkkiset farkut ja ihan saman hinnan siis maksoin niistä kuin Suomessakin. Aika uuden näköisiä kauppakeskuksia siellä oli ja niihin kyllä löytää helposti. Mukavaa reissua! Kannattaa käydä ainakin Tervise Paradiis (meniköhän nimi oikein?!?) hotellin kylpylässä :)

Vierailija
2/2 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 3v sitten, jolloin minäkin olin vielä lapseton. Kummilapselle yritin jotain etsiä, jolloin totesin että vaikea oli mitään löytää. Siinä kävelykadulla oli yksi kiva liike, jossa myytiin sekä aikuisten että lasten (myös vauvojen) merkkivaatteita (mm. Esprit). Liikkeen nimeä en valitettavasti muista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla