Perjantaita MARRASmasut!!
Aloitanpa minäkin viestin kerrankin. Missäs kaikki aamuvirkut ovat?!? :-)
eilinen:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10641496&p=&mpage=1&tmode…
Kommentit (11)
Kävin just tekayn sivuilla ja nyt on raskaudesta enemmän takana kuin edessä! Käsittämätöntä! Edelleen jaksan ihmetellä sitä, että nyt on jo maalisten pino ja kohta kai niitä huhtikuisiakin alkaa punkemaan kivien ja kantojen koloista. ;-) Toisen odotus sujuu kyllä nopsasti, ei voi muuta todeta!
Onkos teillä jo nimet päätettynä? Mulla on tosi hyvä nimi tytölle ollut jo kauan. Onneksi on tyttö tulossa. Pojalle olisi ollutkin haastavampaa keksiä nimeä. Meidän suvussa on varattuna jo kaikki L-kirjaimella alkavat vähänkin järkevät poikien nimet. Onneksi tähän pulmaan tuli ratkaisu ultrassa.
Mites aiotte tehdä nimen käyttöönoton kanssa? Meillä alettiin kutsumaan poikaa oikealla nimellä heti kun varmistui, että ulos tuli poika. Minusta on luontevaa heti kutsua vauvaa hänen nimellään. Varsinkin jos tulokas " näyttää nimeltään" . Jotenkin tuntuu teennäistä piilotella nimeä ja sitten kaikki odottavat kirkossa korvat punaisena, että minkäs nimen lapsi saa. Ihan kuin vauvalla ei olisi identiteettiä kun ensimmäiset viikot kutsutaan ties miksi. No, kukin tyylillään, mutta meillä otetaan taas nimi heti käyttöön laitoksella. Kivempi lähettää ilmoitus syntymästä kun on strategiset mitat ja myös nimi uudelle ihmiselle. ;-)
Hauskaa viikonloppua kaikille!
Rv 20+ " Lilla"
Meillä täällä ukissa sai myös 4dnä nähdä kasvot ja sai kuvankin.
En olekkaan vielä itsestäni kertonut mitään elikkä tässä tulee.....
Olen 23v ja työskentelen hesessä. Meillä on yksi poika ennestään 1v ja 1kk ikäinen. Asun maalla noin 15km kaupungista tämmöisessä pienessä kylässä. Mieheni on 26v ja ammatiltaan putkiasentaja joka yrittää opiskella iltaisin LVI työteknikoksi.
ansku ja masunasu 18+4
hei
uusi marrasmasu ilmottautuu, tulossa toinen lapsi, laskettu aika 21.11. Kertokaahan, onko marrasmasuilla vuosimallia 07 omaa suljettua postituslistaa? Esikoisen odotus,-ja vauva-aikana " juteltiin" sellaisessa ja tykkäsin kovasti, parit tapaamisetkin saatiin järkättyä.
Ja jos joku vielä pistäisi linkin listalle jossa kaikki marrasmasut on listattu niin saan pistettyä itseni listoille mukaan!
T.Raunoannikki rv 19+risat
On tainnut multa mennä ohi. Eli siis mä olen 26-vuotias äiti Pirkanmaalta. Odotamme perheeseemme kolmatta lasta mieheni kanssa, joka on 29 vuotias. Nämä pienemmät perheemme jäsenet, jotka toki myös odottavat vauvaa, ovat 2 ja 3 vuotiaat kullanmurut. Vauvan ja kuopuksen välille ikäeroa tulee kivat 2,5 vuotta. Esikoisen ja kuopuksen välillä kun on vaan tuo 1v 3kk =)
Hoitoalalla olen, tosin en ole työelämässä ollut nyt sen jälkeen kun esikoinen syntyi. Isäntä meillä tekee humanitääristä työtä. Laaja käsite... niin on työkin =)
Omaa (.)
Onko muilla vastaavaa ilmiötä..? Unettomuus. Tai siis lähinnä semmonen, että kun yleensä mä tarvin vähintään 10 tuntia unta, nyt kuudella pärjää aivan loistavasi. Ei siis vaan väsytä.
Nyt alkaa tavalliset vaatteet olemaan tosi epämiellyttäviä päällä- täytyis alesta lähteä katsomaan josko sieltä löytyis jotain kivaa!
Nimistä täällä joku kyseli. Mei ei tiedetä kumpi meille on tulossa, eikä siksi olla nimistäkään hirveesti keskusteltu. Esikoisesta meillä oli heti raskauden alussa nimet valmiina, mutta sitten kun vauva syntyi, se ei ollutkaan yhtään nimensä näköinen =) Päätetään siis nimestä sitten kun vauva on syntynyt. Ja siksi aikaa kunnes hyvä ja sopiva nimi löytyy, varmaan löytyy monia ihania hellittelynimiä, joita on ihana käyttää. Ja kun tätäkään lastamme ei kasteta, on ihana sitten vaikka tekstarilla lähettää sukulaisille ja tutuille viestit nimestä! Mutta siis näin meillä.
Hyvää viikonloppua kaikille!
Yazmin rv 19+1 ja " beibi"
lisäsin sinne esittelyn.
Meillä on rakenneultra takana, saatiin myös tietää sukupuoli vaikka Kättärillä oli isot laput että sukupuolta ei kerrota.
Päätettiin miehen kanssa pitää asia salaisuutena muilta, joten en sitä täälläkään kerro, ties vaikka joku
tuttu sattuisi selaamaan näitä juttuja ;-D
Beibin sukupuolta ei kerrota myöskään tulevalle isosiskolle- siinä on sellainen papupata että julistaisi kyllä koko kylälle salaisuuden! Muuten esikoinen on suhtautunut odotukseen liikuttavan ihanasti: hän lupasi hoitaa vauvaa jotta " äiti saa levätä" ja
huolestui jo kun ei ole tuttipulloja kaapissa..Ihana!
t.raunoannikki rv 19+risat
Kyllä on välillä vaikeeta elämä! Vatsan kanssa olisi ihana vain kelliä ja yrittää ruskettaa kumpua, etteivät sanoisi " mozzarella belly" ksi täällä Italiassa. Mutta kun nuo kaksi riiviötä tekevät kaiken kiusallaankin väärin ja nurinkurin ja nyt ne keksivät juosta karkuun kun huomasivat ettei mamma enää pääsekään ison vatsansa kanssa perässä... GRRRR! Onneksi on muuri tontin ympärillä etteivät kauas pääse. Pystyttekö te olemaan huutamatta lapsillenne?! Minä ainakin olen tänään taas käyttänyt kaikki äänivarastoni ja vähän ylikin. Otti niin päähän! Voi voi. Mitäköhän masussa tuumivat, tottuvat kumman metelöivään elämään ja paha mieli kun tuntuu etteivät opi muuta kuin kiukkuisen äidin. No, yritin minä sitten laulaa Karhunpoikaa kuopukselle päiväunien aikaan, muttei tuottanut tulosta, itse vain torkahdin...
Toivottavasti teidän päivänne on menneet paremmin! Aurinkoset terveiset Italiasta!
Oon ollu tänään ihan poikki. Käytiin tyttöjen kaa puistoruokailussa ja sit vielä vähän aleihin ja kauppaan. Hyvä et kotiin jaksoin raahautuu. Käytiin kyl syömässä kiinalaisessaki ostosreissun lomassa ja nam oli hyvää :) Vauvaki taitaa tykkää ruoasta ku aina ku istahdan syömään ni tulee kunnon potkua ;)
Hienoja ultrauutisia oli PikkuKuuttilolta! Eiköhän kaikki oo vauvalla hyvin vaikka ultraaja höpiski itekseen jotain. Jos ois jotain olla vialla ni kyllä se ois sanonu tai pyytäny toisen ultraajan tms.
Shakatak kyseli nimistä: Meil on pojalle jo nimi keksitty ja se on sama jonka ois saanu esikoinen tai kuopus jos ois ollu poika. Tytön nimi on hakusessa ku tyttöjen nimet alkaa kummatki samalla kirjaimella ja haluttais sit et jos on tyttö ni et senki alkais tällä kirjaimella. Lainasin just viikolla kirjastosta muutaman nimikirjan. Vähän oli erikoisia nimiä ja sit niitä ihan tavallisia joten ei montaa hyvää ideaa tullu. Onks kellään vinkkejä et mistä netistä vois katella nimiehdotuksia? Entä tietääks kukaan hyviä nimikirjoja?
Meillä alettiin kans tyttöjä kutsua heti nimellä ku oli syntyny ja kerrottiin ennen ristiäisiä kaikille nimiki jo.
Tervetuloa raunoannikki mukaan!
sisu: Mulla on menny taas hermo tänään muutaman kerran :( ja huudettuaki tuli! Esikoisella on joku hössöttämisvaihe ja koko ajan on äänessäki saati pikkusiskoaan härnäämässä. En siis saa ku hetken tehä omii juttui ja taas tulee itkuu tai huutoo jommalta kummalta. Valitettavasti meijänki vauva masussa joutuu kuuntelee äidin mekastusta ja sitä ku yritän pitää jöötä.
Tarald ja tiitiäinen 19+6
Ajattelin tulla ilmoittelemaan uusille ja joillekin vanhoillekin täällä kirjoittelijoille,että
http://groups.msn.com/Marrasmurut2007
on edelleenkin toiminnassaan ja koko ajan vaan aktiivisempi!
Kaikki uudet tervetuloa mukaan sekä jo sinne jäseneksi hakeneet,mutta kirjoittamatta jättäneet....
Minny ja Jaska 18+4
Aika hiljaista siellä tosin on kun viimeksi toukokuussa porukkaa oli kirjautuneena varmaan reilu 30 ja vakkarina kirjoitteli suunnilleen 15 tyyppiä. Onko tuota mainostettu myös muualla?
Kirjoittelen myös tänne niin kauan kun tuolla alkaa vähän tulla enemmän eloa. Tämä vaan on jotenkin niin paljon helpompaa kun voi muihinkin mielenkiintoisiin keskusteluihin ottaa kantaa samalla.
Shakatak
Aloitin noin tunti sitten yövuoron respassa. Olen toisessa hotellissa tekemässä kolme vuoroa kun ei muuta henkilökuntaa ollut. Ihan mukanvaa vaihtelua.
Esittely on jäänyt multa ihan kokonaan eli :
Olen 26-vuotias tradenomi ja mieheni on 29-vuotias teknikko. Asumme Paltamon suunnalla ja ensimmäinen muksu tulossa. Olen vastaanottovirkailija ja myös myyjä kaupassa. Nyt teen vain respa hommia kun pitää ajatella terveyttä ja jaksamista. Meillä ei ole eläimiä kun olen allerginen ja olemme niin harvoin kotona. Asumme omakotitalossa.
Ihana kuulla että teillä menee hyvin ja rakene-ultrissakin on mennyt hyvin :)
-tulppa ja hiplaaja-
rv 21+2
Tosiaan kaikki oli pienellä hyvin. Positiivinen ylläri oli, että täällä Porissa näyttivät myös 4d kuvaa! Onko muilla näytetty? Ihana pää-kuva pienestä saatiin. Kaikki näytti päällisin puolin hyvälle ja Kuutilla oli kova tohina siellä masussa. Leikki napanuoralla, pikkuinen.
Hieman jäi sukupuoli harmittamaan, kun oltiin päätetty, ettei sitä kysytä, ku näkyy varmaan huonosti. No nyt olisi ollut mahdollisuus sen 4d:n kanssa katsoa tarkkaan, mutta oli niin nopea ultraaja setä, että ei sitten ehditty siinä päättää halutaanko tietää. Mä olisin... Noh, ei se nyt ollut pääasia.
Muutenkin jäi tuosta miehestä huono maku. Katseli sydäntä vaikka kuinka kauan ja tokaisi, että kai ne yhteen menee?!??! En kyllä ymärrä, mitkä ja oliko varma.. Muutenkin oli niin nopea, ei kertonut oikein mitä kohtaa katsoi ja painosta ja pituudesta ei hajuakaan... Vastasi viikkoja 19+4. Eli on hieman pienempi.
Liikkeitä on muuten tuntunut tosi paljon jo pari viikkoa ja iskäkin on ne masun päältä nähnyt ja tuntenut. Masu on vielä aika pieni, mutta kyllä se raskaus-maha on! Kun on paljon syönyt niin tuntuu, että maha on niin tiukkana ja just pamahtamassa... heh.
Tulipas löpistyä itsestä.. ai niin vielä sen verran jatkan, kun en oo vieläkään itsestäni kertonut mitään... Eli olen 24v liikunnan ohjaaja. Töissä kuntosalilla. Iskä on 28 datanomi (ei kyllä tee sen alan hommia) Ensimmäistä odotellaan onnellisina. Kotonamme asuu myös koira ja kaksi kissaa.
T: Pikku ja Kuuttilo 20+1 (hmm.. utrassa 20+2?)