Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs tekisitte tässä tapauksessa?

Vierailija
29.06.2007 |

Lapseni puistotuttu kutsui meidät yllätäen lkaverisynttäreille, kutsun oli saanut noin 30 lasta. Tänään selailin Huutista ja löysin samanlaisen kivan lelun, jonka veimme päivänsankarille lahjaksi. Kun katsoin saman myyjän muut kohteet, huomasin useita synttäreillä näkemiäni lahjoja. Paikkakuntakin täsmää eikä kyseessä ole mikään suuri kaupunki. Tuli jotenkin kurja olo. Ihan kuin olisi kutsuttu synttäreille vaan lahjojen vuoksi. Tekisi mieli jotenkin sanoa asiasta, kun seuraavan kerran nähdään. Onko noloa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kysyisin pokkana että mitäs lapsi piti synttärilahjoistaan

Vierailija
2/9 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aika tunteetonta käytöstä kutsujalta. Olisi voinut vaikka sanoa, että " ei lahjoja kiitos" , jos ei lisää leluja halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos et, niin miten kalliin lahjan sitten ostit yllättävälle puolitutulle, jotta se kannattaa myydä huutonetissä? Ja mikset mennyt suoraan myyjän sivuille katsomaan, mitä kaikkea muuta on myynnissä, vaan haravoit epmääräisesti samalla paikkakunnalla myynnissä leluja? Pah, koska kuvittelit koko tarinan päässäsi.

Vierailija
4/9 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko aika mennä nukkumaan?

No, jokatapauksessa, minäkin harkitsisin sitä oman lahjan huutamista. Haluaisin nähdä sen ilmeen, kun kävisin lelun noutamassa...

Vierailija
5/9 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kyllä katsomaan saman myyjä muut kohteet, kuten teen aina, jos löydän jonkin kivan tuotteen jota aion huutaa. Miten niin etsin paikkakunnan mukaan tuotteita? Kai mä nyt ilmoituksesta näen missä tuote on myynnissä. ????

Vierailija
6/9 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voin käydä huutamassa ja kerron sen myyjän nimen sitten niin tiedät että onko sama. Osaat sitten jatkossa suhtautua siihen tyyppiin varauksella

Vierailija
7/9 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mä voin käydä huutamassa ja kerron sen myyjän nimen sitten niin tiedät että onko sama. Osaat sitten jatkossa suhtautua siihen tyyppiin varauksella

Vierailija
8/9 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuplatunnuksellani (lue vanhalla tunnuksella) olisin voinu huutaa ni ei tarvii lunastaa

Vierailija
9/9 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua ainakaan haittaa vaikka negan antais sille tunnukselle. Teen huudon enkä ota mitään yhteyttä, näen nimen ja kerron sitten ap lle sen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme