Mitäs tekisitte tässä tapauksessa?
Lapseni puistotuttu kutsui meidät yllätäen lkaverisynttäreille, kutsun oli saanut noin 30 lasta. Tänään selailin Huutista ja löysin samanlaisen kivan lelun, jonka veimme päivänsankarille lahjaksi. Kun katsoin saman myyjän muut kohteet, huomasin useita synttäreillä näkemiäni lahjoja. Paikkakuntakin täsmää eikä kyseessä ole mikään suuri kaupunki. Tuli jotenkin kurja olo. Ihan kuin olisi kutsuttu synttäreille vaan lahjojen vuoksi. Tekisi mieli jotenkin sanoa asiasta, kun seuraavan kerran nähdään. Onko noloa?
Kommentit (9)
Onhan tuo aika tunteetonta käytöstä kutsujalta. Olisi voinut vaikka sanoa, että " ei lahjoja kiitos" , jos ei lisää leluja halua.
Ja jos et, niin miten kalliin lahjan sitten ostit yllättävälle puolitutulle, jotta se kannattaa myydä huutonetissä? Ja mikset mennyt suoraan myyjän sivuille katsomaan, mitä kaikkea muuta on myynnissä, vaan haravoit epmääräisesti samalla paikkakunnalla myynnissä leluja? Pah, koska kuvittelit koko tarinan päässäsi.
Olisko aika mennä nukkumaan?
No, jokatapauksessa, minäkin harkitsisin sitä oman lahjan huutamista. Haluaisin nähdä sen ilmeen, kun kävisin lelun noutamassa...
Menin kyllä katsomaan saman myyjä muut kohteet, kuten teen aina, jos löydän jonkin kivan tuotteen jota aion huutaa. Miten niin etsin paikkakunnan mukaan tuotteita? Kai mä nyt ilmoituksesta näen missä tuote on myynnissä. ????
mä voin käydä huutamassa ja kerron sen myyjän nimen sitten niin tiedät että onko sama. Osaat sitten jatkossa suhtautua siihen tyyppiin varauksella
Vierailija:
mä voin käydä huutamassa ja kerron sen myyjän nimen sitten niin tiedät että onko sama. Osaat sitten jatkossa suhtautua siihen tyyppiin varauksella
tuplatunnuksellani (lue vanhalla tunnuksella) olisin voinu huutaa ni ei tarvii lunastaa
ei mua ainakaan haittaa vaikka negan antais sille tunnukselle. Teen huudon enkä ota mitään yhteyttä, näen nimen ja kerron sitten ap lle sen
Sitten kysyisin pokkana että mitäs lapsi piti synttärilahjoistaan