Naapurini 18-vuotiaan pojan äiti kävi varoittelemassa tänään
Naapurini tuli kertomaan että hän ja nuorempi tytär lähtevät matkoille ja poika jää yksin kotiin. Poika oli luvannut ettei pidä kotibileitä mutta tuli vain meille sanomaan että jos heiltä kuuluu meteliä niin käykää sanomassa. Toisaalta tosi reilua mutta toisaalta tuntuu vähän pahalta pojan puolesta ettei äiti luota.
Kommentit (9)
ehkei tuon ikäisiin ole aina luottaminen:)
Itse tuossa iässä lupasin kirkkain silmin ettei pidetä bileitä tai kutsuta poikia sillä välin kun vanhemmat poissa. Joo niin varmaan :)
mikä ihme siinä on että nykyajan nuoria aikuisia pitää paapoa. 18 on täysi-ikäinen..
Mutta jos käytös ja vastuun ottaminen omista tekemisistä on kaikkea muuta kuin aikuismaista niin.... ymmärtänet ?
Vierailija:
mikä ihme siinä on että nykyajan nuoria aikuisia pitää paapoa. 18 on täysi-ikäinen..
Itse olen lähtenyt siinä iässä kotoa pois, mutta omasta ja muiden mielestä olisin saanut jäädä vielä aikuistumaan pikkusen enemmän.
Toiset vaan kehittyvät hirmu myöhään nykyään.
Johtunee siitä, ettei kotona anneta tarpeeksi vastuuta asioista ja koti on vain täysihoitola.
Enemmän siinä varmaan on huolta, että pysyisi talo kunnossa.
mökille ja jätti kaverin koiran vahtiin, niin voitte arvata, että biletys alkoi ja eikä siellä ollut vain muutama kaveri vaan kymmeniä!
vaan äiti ei halua että naapureille aiheutuu häiriötä. eihän ne välttämättä tarvi kotibileet olla, poika voi muuten vaan soittaa musaa liian kovaa tms. äiti ei halua että ajattelet että mitä h***ttiä se perhe virtanen siellä möykkää.
laittavat paikkoja rikki kun kuulevat että jossain ollaan matkoilla