Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naisen ejakulaatio:mitä se neste on??

Vierailija
28.06.2007 |

mitä se neste siis oikein on?

ja--mistä se oikein tulee??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei semmosia hommia ole, kunhan ihmettelen vain..

Vierailija
2/6 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en ole vieläkään varma, että oliko se mun kokemus ejakulaatio, mutta ei neste ollut lainkaan liukasta tai paksua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olisiko alkuperä kuitenkin sama eli se emätin?

Vierailija
4/6 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan liukasta ja kirkasta.

Vierailija
5/6 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketieteen lisensiaatti Maria Socada alusti Sukupuolisuuden trendit -seminaarissa aiheesta Naisen ejakulaatio.

Useimpien käsitykseen ejakulaatiosta eli siemensyöksystä ei tahdo mahtua tämä nainen -sana. Naisella kun ei tiemmä ole siittiöitä. Mekin olimme kyllä kuulleet sanan aikaisemmin, mutta käsitys siitä oli hämärä tai väärä.

Naisen ejakulaatio on virtsaputkesta tuleva nestesyöksy, joka ei ole virtsaa. Se liittyy orgasmiin, mutta on kuitenkin eri juttu. Maria Socada kertoi meille naisten kokemuksista ja niissä esiintyi sellainen näkemys, että ejakulaatio on kuitenkin jotain syvempää, parempaa(?).

Ejakulaatiota on ehkä naisen vaikea tunnistaa, jos ei tiedä sellaista olevan. Naisten kokemuksista oli käynyt ilmi, että monet olivat luulleet sitä virtsankarkailuksi. Housuun pissaaminenhan on häpeällistä ja se siitä. Loppuvatpa ejakulaatiot siihen ja jää orgasmikin saamatta kun oikein pidättelee. Se viis naisen nautinnosta.

Esimerkkinä häpeästä ja ejakulaatiosta Tinan kertomus:

" Tähän asti olin vakuuttunut siitä, että se neste, jota syöksyy voimalla sisältäni, oli virtsaa. Nolona pidin sitä vasta silloin, kun ex-miesystäväni teki minulle aika epämiellyttävällä tavalla tiettäväksi, että hän sai virtsat päin näköään kun hän harrasti kanssani suuseksiä. Hänen kanssaan en enää kokenut ejakulaatiota, sen sijaan saan sen entistä useammin kun hyväilen itseäni. Silloin olen pannut myös merkille, että suihku tulee virtsaputkesta. Neste on lähes hajutonta ja sen makua luonnehtisin lähinnä happaman-imeläksi."

Tuleepa sellainen olo, että on se kumma kun ei tällaisesta ihmeellisen hienosta asiasta aikaisemin mitään tiennyt. Eihän tämä naisen ejakulaatio ilmiönä mikään uusi ole, mutta selitystapa nestesyöksynä on. Miehen impotenssi on iso juttu, mutta paskaakos niistä naisista. Naisvihahan on iloinen asia?

Lainaus kirjasta: Sabinen zur Neiden: Weibliche Ejakulationen: Variationen zu einem uralten Streit der Geschlechten, Enke Verlag, Stuttgart, 1994

Vierailija
6/6 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä kerralla luulinkin että emätinhuuhtelussa jäi vesi sisään, mikä tuli orgasmin yhteydessä ulos ;0