Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa pliis, että pojat kuulee näitä juttuja joltain muulta lapselta!

Vierailija
28.06.2007 |

Kuuntelin tänään kauhuissani lapsiani. Pojat 4v ja 6v kävivät nukkumaan (sama huone, ovi auki niin kuulen ne). Ensin pienempi puhuu jotain pippelin pussaamisesta, seuraavaksi kuulin miten tää nuorempi sanoo että " kato mun munaa, kato mun isoa munaa"

:O

Mä en todellakaan ole tuommosia ikinä lasten kuullen puhunu (miks oisin) ja oon yh, joten eivätpä kotona sitä muutenkaan ole kuulleet. Isäänsä eivät tapaa. Päiväkodissa ovat, ja vaihtoivat just muutama viikko sitten hoitopaikkaa. Oisivatko voineet kuulla sieltä? Ikinä aiemmin ei oo tuommosia puhuneet, tänään kuulin ekaa kertaa. Oon tosi järkyttyny ja mua inhottaa nuo puheet. Kielsin niitä jo. Mutta sanokaa, pliis sanokaa, että ovat voineet kuulla nuo päiväkodissa?

Ahdistaa. Tuommoiset jutut on muutenkin aina ahdistaneet mua ja saaneet hysterian partaalle :((

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun mielestä otat jotenkin puheeksi päiväkodissa tuon asian ei tartte sanoo ihan sanasta sanaan mitä sanoivat, mutta sinnepäin, ettei käy niin että sitten poikasi puhuvat noin päiväkodissa ja sitten ne alkaa epäillä kotioloja

Vierailija
2/4 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ihminen mistä ovat tuollasta kuulleet!

En voi ymmärtää, menet ja kiellät ja kauhistelet ja sitten arvailet. Kyllä kai ne sulle kertoo, osaavat varmaan puhua. Opettele säkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut unohtakaa koko juttu. Näköjään pääpointti teille on se, miksi lapseni menevät näin aikaisin nukkumaan ja miksi täällä " kerron ja kauhistelen" asiaa, joka sattui minua järkyttämään.

Olkoon.

MIetin asiaa itsekseni.

Vierailija
4/4 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja mun mielestä otat jotenkin puheeksi päiväkodissa tuon asian ei tartte sanoo ihan sanasta sanaan mitä sanoivat, mutta sinnepäin, ettei käy niin että sitten poikasi puhuvat noin päiväkodissa ja sitten ne alkaa epäillä kotioloja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä