Mitä mieltä ihmisestä, joka ei halua lapsia kotiinsa? Ei edes kylään?
Mulla on yksi tuttava, nuori ihminen, joka ei halua lapsia, koska vihaa niitä. Lapset mm.:
Haisevat, myös isommat lapset, jotka eivät käytä enää vaippoja
Ovat verbaalisella tasolla huonoja
Meluavat, myös leikeistä tulleet äänet ovat hänen mielestään melua
Ym. ym. ym.
Ja hänen kodissaan on lapsikielto, sinne ei saa missään nimessä tuoda lapsia, vaikka ne olisivat kuinka hiljaisia ja kilttejä tahansa. Musta tuo on naurettavaa. Siis ihan ok, jos ei lapsia halua, mutta tuo kielto on kyllä niin naurettava. Ja hän ei edes voi kyläillä lapsiperheissä, koska siellä haisee...
Juu, eiköhän se vauvan kakkavaippa roskis haise vähän paremmalle kuin about sata lintua ja muita elukoita yhteensä...
Kommentit (8)
kukin laatii itse oman kotinsa säännöt
Kaikki eivät ole sisustaneet kotiaan lapsia ajatellen. Lapset voivat tehdä yllättäviä " tihutöitä" , joita vanhemmat eivät pidä minään.
ei voi saada lapsia (esim. kohtu puuttuu) ja kehittänyt sitten tollasen sairaan defenssin kestääkseen asian.
Ei kestä yhtään kaaosta ja lasten äänet stressaa ja kaikki menee ihan sekaisin jos leluja on pitkin lattioita tai lapset läikyttää jotain. Onko vielä bakteerikammoinen? Jos suunnitelmat menee sekaisin, vaikka myöhästytään tai jotain niin se on katastrofi?
Tai sitten vanha kunnon happamia sanoi kettu ilmiö, ei voi saada lapsia ja on päättänyt että vihaa niitä joka tapaukessa
Pulauttelevat minne sattuu, kakkailevat milloin sattuu, itkevät niin että korviin sattuu eikä niille voi edes puhua järkeä.
En usko, että tuo on kontrollifriikki tai siivousintoilija. Kuten sanoin, asunnossa on lauma elukoita ja ulkorakennuksessa varmaankin sata luntua. Ellei enemmänkin.
Ja joku ei-niin-tuttu-ihminen sattuu kysymään tuolta, miksei hän halua lapsia kotiinsa tai miksi hän on lapseton. Saa ämpärillisen paskaa niskaansa ja hirveän luennon siitä, miksi lapset ovat paskoja.
Kyllä mäkin joskus 18-veenä olin ihan varma että koskaan en yhtään ainutta lasta hanki, tosin ihan noin pitkälle en mennyt.
Aika usein tällainen ihminen on täydellinen kontrollifriikki. Jostain tuollaisesta voi mennä elämä aika sekaisin.