Niminikkarit auttakaa!!
Oma pää ei toimi nyt yhtään ja tytölle olisi nimi hakusessa. Mieluusti J:llä alkava. Pidän esim. nimistä Jenna ja Juuli, mutta jälkimmäiseen on vaikea keksiä toista tai kolmatta nimeä (kaksikin riittää). Sukunimi alkaa S:llä ja on -nen loppuinen. Mitä olette mieltä nimestä Justiina? Olisiko ihan hassu? Eli tuleeko heti mieleen kaulin kädessä heiluva pyylevä emäntä? Laittelisitteko mieleenne tulevia varsinkin noihin mainittuihin nimiin rimmaavia yhdistelmiä. Muitakin ehdotuksia toki otetaan vastaan. Mielellään ei ihan tusinanimiä, vaikka tuo Jenna taitaa sellainen ollakin :) Kiitän lämpimästi jo näin etukäteen.
Kommentit (11)
luin viestisi huolimattomasti! haetkin ilmeisesti toista nimeä juulille/jennalle.sori.
Meidän tytön nimeksi olisi tullut Justiina jos se ei olisi jo käytössä ystäviemme tytöllä!
Ehdottelen:
Juuli Justiina
Juuli Ellen
Juuli Maaria
Juuli Susanna
Juuli Jasmin
tai
Elsa Justiina
Senni Justiina
tai
Senni Susanna olisi myös ihana! (Ei kyllä J-nimi)
Mutta siis Justiinahan on vaan tomera nimi ja minusta kiva..samoin Juuli on ihana nimi eikä Jennassakaan mitään vikaa ole, mutta yhdessä vaiheessa tuntui joka toinen vastaantuleva tyttö olevan Jenna niin jotenkin kyllästyin nimeen ;o)!
muutama ehdotus:
Jenna Justiina
Jenna Juulia
Jenna Josefiina
Jenna Linnea
Jenna Mimosa
Jenna Marleena
Jenna Teresa
Jenna Helmiina
Jenna Rebekka
Jenna Ilona
Juuli Josefiina
Juuli Marikki
Juuli Amelia
Juuli Jadelia
Juuli Mirjami
Juuli Elviira
Juuli Jemina
Juuli Jenniina
Juuli Peppiina
Juuli Alissa
Itse olen nyt makustellut tuota Juuli-nimeä, ja se alkaa tuntua parhaalta vaihtoehdolta. Jenna on tosiaan niin suosittu nimi, että alkaa vähän kyllästyttää. Meillä vaan olisi v.-96 syntyneelle pojalle tullut nimeksi Jenna Emilia, jos olisi ollut tyttö. Pidän kyllä nimestä edelleen, mutta kaimoja on vähän turhan paljon.
Justiinasta pidän itse edelleen, ja sopisi kuin nappi silmään meidän tylleröiselle. Siis tomera tyttö, kuten Körömölli mainitsikin :) Toisena tai kolmantena nimenä olisi minusta kiva, miksei etunimenäkin. Juuli Justiina vaatisi minusta jonkin lyhyen nimen tuohon väliin, auttaisitteko löytämään sopivan. Pidän myös noista S:llä alkavista nimistä, mutta sukunimeemme ei minusta oikein sellainen istu, ainakaan ekaksi nimeksi. Elsakin on ihan kiva. Mutta ehdotelkaapa nyt siis Juulin ja Justiinan väliin nimeä!
Meillä on Jenna 8v. ja yllättävää kyllä lähipiirissä, luokkakavereissa, naapurustossa eikä koko laajassa suvussa ole yhtään kaimaa hänellä. Eikä ole näkynyt kastettujen palstallakaan täälläpäin. Kumma juttu, vaikka nimen kantajia pitäisi olla paljon.
Tyttö itse tykkää nimestään kovasti.
Muistelen, että tällä palstalla käytiin joskus keskustelua siitä että mielletäänkö Juuli tytön vai pojan nimeksi.
Jenna Erika
Jenna Marena
Jenna Katriina
Jenna Henriikka
Jenna Maria
Jenna Elina
Juuli Sofia
Juuli Kreetta
Juuli Henrietta
Juuli Jasmiina
Juuli Jenna Justiina
Juuli Jade Justiina
Juuli Sanni Justiina
Juuli Maiju Justiina
Juuli Miisa Justiina
Juuli Sonja Justiina
Juuli Liinu Justiina
Juuli Peppi Justiina
Juuli Oona Justiina
Juuli Henni Justiina
MOLEMMAT IHANIA NIMIÄ, VÄLIIN EHDOTTELEN:
Juuli Netta Justiina
Juuli Karla Justiina
Juuli Ira Justiina
Juuli Ella Justiina
Juuli Sanni Justiina
Juuli Satu Justiina
Ihan mainiosti sopisi yhteen Juuli Jenna Justiina, siinähän saisit kaikki lempparinimesi käyttöön :) Mutta jos tuntuu, että liikaa J:tä (mun mielestä ei, makuasia...), niin tässä vielä muitakin ehdotuksia, monta kaunista onkin jo ehdotettu, esim Juuli Aino Justiina olisi tosi kaunis!
Juuli Eeva Justiina
Juuli Essi Justiina
Juuli Kerttu Justiina
Juuli Senja Justiina
Juuli Vella Justiina
tulee mieleen juuri se peka puupään vaimo. itse en antaisi justiinaa nimeksi.
tässä muutama ehdotus j-nimeksi:
Joanna
Johanna
Jessica/Jessika
Jenni
Jennika
Janita
Janica/Janika
Janna
Jasmiina
Julianna/Juliaana
Josefiina
Jemina
Janette
Ehdottamasi Juuli on ihan nätti nimi, ehkä kivempi kuin toinen ehdotuksesi Jenna.