Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan poikani suussa vikaa tms kun pystyy syömään jäätelön todella nopeasti

Vierailija
28.06.2007 |

Siis todella nopeasti. Kun minä olen syönyt mars patukan on poika syönyt jo tuutin. Aina kun syödään jäätelöä samaan aikaan niin ihmettelen. Syön niin nopeasti kun vaan pystyn ja silti se syö tosi paljon aiemmin sen mitä minä. Ja minä olen nopea syöjä. Voiko oikeasti olla vikaa jossain hermoissä ettei tunne kylmyyttä tms? Ei ihan normaalia vetää noin nopeasti, ihan ku leipää vaan

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko sinun suussasi vikaa jos syöt mars-patukan samassa ajassa kuin hän tuutin. Mars on ihan älyttömän imelää.

Vierailija
2/5 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esikoinen söi tänään putkeen kolme eskimota ennen kuin sain pakastimen oven kiinni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettiin molemmat dumle jäätelöt. Itse olin vasta alle puolenvälin kun toinen oli syönyt jo jäätelön kokonaan ja juonut mehunkin. Sillä kerralla söin oikein supervauhtia kun ajattelin katsoa että miten nopeasti oikein syö. Toinen tapaus mitä ihmeteltiin kaverin kanssa. Hänen poika oli vielä syömässä tuutin päällista jäätelöosaa kun poikani oli vetänyt jo keksinkin.

Vierailija
4/5 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vihlo ollenkaan kylmä? On meinaa muuten aivan sairasta vetää jäätelöä kun leipää söisi. Ap

Vierailija
5/5 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden nopean pullansyöjän. Otimme sukulaismiehen kanssa kahvin ja isot viinerit. Katsoin noin 10 sekuntia muualle, kun avasin sokeripalaa paperista ja silloin olikin jo seuralaisen iso viineri kadonnut.