Miten 27v. nainen pukeutuu ruokaravintolaan ja terassille?!
Olen ihan pihalla tästä nykyajan touhusta :) Ja menossa kaverin kanssa syömään ja istumaan iltaa... En haluais nolata itseäni yli - tai alipukeutumisella. Onko farkut ok alaosa (esim. tumman harmaat, matalavyötäröiset)? Mitä yläosaksi? Kiltit auttakaa :)
Kommentit (49)
Toiset meistä aikuisista vain osaavat pukeutua kauniisti ja tilanteen mukaan. Ei tarvitse leikkiä yli-ikäistä teiniä lantiofarkuissa. Toisaalta, itseni tasoiset miehet eivät edes vilkaise farkkuihin pukeutuneita naisia. En tosin tiedä minkälaisissa räkälöissä näiden farkku-toppi -linjalaisten on tapana käydä...
Vierailija:
Teinien muoti on varmaan aina ja ikuisesti " ihan kauhean törkeää" näistä säkkäräpermismammoista.Niin, jostain kumman syystä yli kolmekymppiset AIKUISET naiset kuvittelevat voivansa pukeutua kuin 15-vuotiaat. Ihan vaan vinkiksi, teinien muoti on nykypäivänä tosi törkeää.
jos vaan sää sallii, niin farkkuhame (hivenen levenee alaspäin, polven yläpuolelle asti), punavalkoinen niskalenkki toppi by vero moda, alesta tänään, mukaan punane ohut neulepaita.
ja toinen ilta...
farkkucaprit tai farkut ja musta tai valkonen niskalenkkitoppi, jossa vähän hopeista kuviota.
sandaalit jalkaan, jos tarkenee!
Vierailija:
Aion syödä hyvin ja istua iltaa terassilla. Kysyn neuvoja, kun en itse tiedä miten olis kiva pukeutua, ei tarvi nyt hermostua :)-ap
Mutta mun mielestä on jo liikaa, jos esim. kihlajaisiin joku menee farkuissa, siis oikein juhliin. Onko se kihlaparin aliarvioimista vai mitä? Vastatkaa sellaiset, jotka olette ollet jonkun kihlajaisjuhlissa vain farkut jalassa ja t-paita päällä.
Toiset meistä aikuisista vain osaavat pukeutua kauniisti ja tilanteen mukaan.
Ja sitten taas monet " aikuiset" kantavat vuodesta toiseen kammottavia reliikkejä omasta kultaisesta nuoruudestaan. Mun mielestäni se töyhtöotsatukka ja laivastonsininen jakkupuku eivät vain ole kauniita.
-tyttöpieni
ei kai niitä varten mitään juhlia järkätä?
Nyt ei ollut siitä kyse, mitä kenelläkin on korvien välissä. Vaikka tuskin miljoonia dollareita takova Jennifer sinulle silläkään saralla häviää ;-)
Kuten huomaat, täälläkin suurin osa pitää kauniina pukeutumisena farkkuja. Ihan kuin joka paikkaan sopisi jokin perusvaate. Menit sitten kauppaan, puistoon, virastoon - aina ne iänikuiset farkut. Eräskin täällä mainosti toisessa ketjussa pukevansa ravintolaan AINA päälle T-paidan, farkut ja tennarit. Edes kaikkiin työpaikkoihin ei ole sopivaa pukeutua farkkuihin tai paljastaviin toppeihin. Hieman tilannetajua naiset!
Ei tarvitse pukeutua laivastonsiniseen jakkupukuun. Löytyy kyllä ihan kauniita, KESÄISIÄ ja naisellisia vaihtoehtoja jakkupuvulle.
Vierailija:
Toiset meistä aikuisista vain osaavat pukeutua kauniisti ja tilanteen mukaan.
Ja sitten taas monet " aikuiset" kantavat vuodesta toiseen kammottavia reliikkejä omasta kultaisesta nuoruudestaan. Mun mielestäni se töyhtöotsatukka ja laivastonsininen jakkupuku eivät vain ole kauniita.
-tyttöpieni
No, itse olin kai ylipukeutunut vartalonmyötäisessä merkki-t-paidassani.
Vierailija:
Nyt ei ollut siitä kyse, mitä kenelläkin on korvien välissä. Vaikka tuskin miljoonia dollareita takova Jennifer sinulle silläkään saralla häviää ;-)
Jos laitat vaikkapa Sevenin farkut, kivan kimaltelevan topin, korkkarit ja tyylikkään laukun, siisti meikki ja hiukset kivasti, niin varmasti olet trendikkään näköinen.
Vähän kuin Nenna. Onneksi SINÄ osaat ELÄÄ oikein ja PUKEUTUA oikein. Me muut kun ei osata.
Terkuin stailisti, junttilandiasta ?
tämäkin rouva, joka suu vaahdossa on farkkujen mauttomuudesta tänne kirjoittanut. kannattaisiko sinun kokeilla niitä tavisfarkkuja, jotta tulisit vaikka hieman iloisemmaksi ja miellyttävämmäksi ihmiseksi?
mikähän siinä on, että mitä tyylikkäämmin ja kalliimmin ihminen on pukeutuvinaan, sitä nyrpeämmältä ja ikävämmältä hän vaikuttaa.
hyvä ap, kivaa ja rentouttavaa iltaa sinulle!
ja muiden tytöttelijä. Itse olen kohta nelikymppinen tohtori, asiantuntijatehtävissä ja uraputkessa, enkä ole vielä miestä tavannut, jonka katse kategorisesti farkut kiertäisi, päinvastoin ;) En tiedä, millaisia tärkeilijöitä ovat sinun " tasoisesi" miehet, mutta itse teen työtä varsin koulutettujen ja menestyneiden miesten kanssa enkä ole moiseen törmännyt. Oma mieheni on isohkon konsernin tietohallintopäällikkö -- farkuissa usein vapaalla. Hän onkin ihanan freesi ja poikamainen, jopa siinä pakollisessa bisnespuvussa...
Farkut sopivat vapaa-aikaan ja erityisesti terassille loistavasti! Niiden kanssa voi sitten pukea jonkin topin, tunikan, klassisen laatupaitiksen ja oikeat asusteet + aurinkolasit tai jonkin kauniin neuleen tai jakun. 27-vuotias nuori nainen näyttää takuulla hyvältä farkuissa ja topissa -- minä ainakin näytin! Ja näytän muuten vieläkin, vaikka myöntää täytyy, etten toppejani halpaketjuista haali. Ikä on asennekysymys ja tyylitaju ei kysy kukkaron kokoa. Ja kun joku ajattelee olevansa eri " tasoinen" kuin muut, tiedämme me muut olevamme yli-ikäisen pissiksen kanssa tekemisissä :)
joka suuressa viisaudessaan tässä:
Vierailija:
Toiset meistä aikuisista vain osaavat pukeutua kauniisti ja tilanteen mukaan. Ei tarvitse leikkiä yli-ikäistä teiniä lantiofarkuissa. Toisaalta, itseni tasoiset miehet eivät edes vilkaise farkkuihin pukeutuneita naisia. En tosin tiedä minkälaisissa räkälöissä näiden farkku-toppi -linjalaisten on tapana käydä...Vierailija:
Teinien muoti on varmaan aina ja ikuisesti " ihan kauhean törkeää" näistä säkkäräpermismammoista.Niin, jostain kumman syystä yli kolmekymppiset AIKUISET naiset kuvittelevat voivansa pukeutua kuin 15-vuotiaat. Ihan vaan vinkiksi, teinien muoti on nykypäivänä tosi törkeää.
Olen suunnilleen samassa asemassa kuin sinä, tosin nuorempi ja luultavasti eri alan ihmisiä. Ei tulisi mieleenkään lähteä farkuissa iltaa viettämään. En pidä itseäni trendikkäästi, vaan ajattoman tyylikkäästi pukeutuvana, tilanteen huomioon ottaen.
Teinikastiinko, koska onhan heillä todistettavasti nähty farkut yllään????