Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko kauppoihin syksyllä uudet kevythaalarit myyntiin?

27.06.2007 |

Vai myydäänkö niitä ohuita kevät/syksy haalareita ainoastaan keväällä? Kun syksyllä tulee varmaankin aika aikaisin jo toppahaalaritkin myyntiin, mutta tarvitsisin syksyksi ohuen haalarin kokoa 86-90...

Eli pitäiskö nyt juosta kiireesti alennusmyynteihin katsomaan olisiko vielä keväältä jäänyt jotain haalareita, vai odotanko pari kuukautta uusia haalareita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen kävin tuossa lähellä lastentarvikeliikkeessä ja siellä oli kaikki haalarit ja kevätasut -30%. Myyjä sanoi että ne pitää myydä pois syksyhaalarien alta! Mutta jos haluat halvemmalla päästä niin osta nyt alesta :)

Vierailija
2/10 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan liikekohtaista tuo haalariasia, sillä minulle sanottiin, ettei syksyllä tule uusia haalareita myyntiin. Kannattaa siis ainakin piipahtaa aleissa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa tulee ainakin kaikkiin isompiin lastenvaateliikkeisiin jo talvihaalarit myyntiin. El jos syksyksi tarvitset nyt on loistava aikaa ostaa kun saa vielä alennuksenkin.

Vierailija
4/10 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin JesperJuniorista sanottiin keväällä että elokuussa tulee uusi satsi

Vierailija
5/10 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusia en nähnyt missään. Ja Jesper-Juniorissa kyselin välikausihanskoja elokuussa, niin myyjä totesi ivalliseen sävyyn että uusia tulee tammikuussa ...

Vierailija
6/10 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Käy varsin osoitteessa www.selja.fi, siellä on just alennuksessa monennäköisiä kevät- ja toppapukuja (Rasavil- saattaa olla muutakin). Ite olen tilannut monta kertaa ja hyväksi havainnut.

ONNANNAA

Vierailija
7/10 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei kyllä syksyllä tule enää muita kuin toppahaalareita myyntiin, eli kannattaa toimia nyt. Itse olen yhtenä syksynä yrittänyt löytää välikausihaalaria ja oli ihan toivotonta. Lopulta jouduin ostamaan pojalle tyttöjen haalarin (onneksi ei ollut kovin tyttömäinen), kun mitään muuta ei löytynyt. Silloin kysyin asiaa kaupoista ja mistään ei kyllä sanottu että olisi syksyllä mitään tulossa.

Vierailija
8/10 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nythän niitä tosiaan saa alestakin, tosin ne mitä itse havittelin, eivät olleetkaan alessa.

Vierailija
9/10 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähes kaikista vaatekaupoista sanottiin että syksyllä ei tule myyntiin haalareita. Vaan suoraan toppahaalarit. Muutamasta marketista sanottiin että saattaa ehkä tulla yksi tai kaksi mallia myyntiin syksyllä (mm.C-M:stä). Eli kävin tänään ostamassa alesta haalarin, ja löytyi onneksi vielä sopiva, ja tosi halvalla, 17eurolla! Eli näköjään kannatti jättää keväällä ostamatta...

Vierailija
10/10 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin sitten eilen ostamassa tytölle syksyksi haalarin. Jumbosta hain Jonathanin haalarin ja maskoi vähän päälle 40 ¿. Uutena en olekaan aikaisemmin ostanut, mutta nyt kun sai tuon samaan hintaan kuin käytetyn Reimatecin, niin ostinpa kerrankin uuden.