Mistä saisin perhepetin edullisesti?
Minkä hintaisia ne ovat ja millä nimikkeellä niitä myydään? Olen koittanut huonekaluliikkeistä katsella mutta en ole löytänyt, oisko lastentarvikeliikkeissä, vai pitääkö tilata netistä?
Kommentit (11)
vinsuojille. Ja tietty sellainen kätsä säilytysrasia kestovaipoille. Ja sitten sellainen näppärä laite, jolla saat pitkän liinan kätevästi taiteltua siistiksi mytyksi aamua odottelemaan.
Lisäksi meidän perhepetiin sai pienellä lisämaksulla silkkimyssyn, joka päässä vauvan oli sitten hyvä ja turvallinen nukkua. Voi niitä parkoja, joilla ei ole koskaan sellaista ollut =/ voivat vaikka syrjäytyä isoina. Miehen toiveesta rakensin pedin päätyyn vielä olutpullotelineen. HUOM! Mieheni kerran kuussa juo yhden I. oluen lukiessaan runokirjallisuutta.
Vierailija:
Miehen toiveesta rakensin pedin päätyyn vielä olutpullotelineen. HUOM! Mieheni kerran kuussa juo yhden I. oluen lukiessaan runokirjallisuutta.
niitä makuuhuoneen täyteen vieretysten niin monta kun mahtuu. Siihen päälle sitten vilttiä ja peittoa, ja lopuksi lakanoita ja peittoja sekä tyynyjä.
Minulla on mies ja kaksi lasta, kolmas tulossa...
Mietein samaa viime kevään aikoihin ja kaikki putiikit koluttuani päätin valmistaa sellaisen ITSE!! Suosittelen, silloin ainakin saa haluamansa näköisen =)
Laitoin palautettakin eri huonekaluliikkeille, että miten on mahd. että niin suosittu peti EI OLE missään edes esillä =/ Mä voin antaa sulle hyvät rakennusohjeet sitä petiä varten????
Pitki kyllä myyjää pyytää avuksi kun ei lukenut selkeesti missään että " perhepeti" .
Oliko siinä mitään ekstraa esim. laidat tai tuttitelineitä?
Vierailija:
Pitki kyllä myyjää pyytää avuksi kun ei lukenut selkeesti missään että " perhepeti" .
on oikeen tuttipullonlämmitin, tuttien desinfiointipiste ja naula mihin voi ripustaa reimatecin kuivumaan, jos tullaan suoraan ulkoa ja vauva nukkuu ja haluaa nostaa sen suoraan sänkyyn nukkumaan.
Mulla ei toiminut toi yks linkki, enkä muutenkaan tilaisi mistään ulkomailta.