Seksuaalinen hyväksikäyttö parisuhteessa
On niin paha mieli. Viime yönä en suostunut painostuksesta seksiin, kuten niin monena yönä vuosien aikana, ja taas meillä haukutaan ja halveksitaan ja kaikkea sitä samaa paskaa. Nyt tuntuu, että on tullut joku raja vastaan; yöllä ajattelin, että jos tuo nyt taas " tuikkasee vähän" , niin marssin aamulla poliisille tekemään rikosilmoituksen. Mutta ei sitten tuikkassut vaan tyytyi haukkumaan ja nimittelemään.
Enää en jaksa rakentaa tästä toimivaa suhdetta. Mies on muuten ihana, hauska ja hyvä isä lapsille, mutta minä en enää kestä tätä ikuista varpaillaanoloa. Aina olla valppaana tulkitsemassa merkkejä, aina käydä rajankäyntiä itsensä kanssa, että haluaisinko nyt edes hiukan, jotta voisin jälki-itkuitta suostua. En jaksa. En jaksa pyydellä anteeksi ja hyvitellä. Nyt nimeän tämän siksi, mitä se oikeasti on. Se on raakaa seksuaalista hyväksikäyttöä. En jaksa enää " ymmärtää" miestäni. Miten tästä selviää? Miten eteenpäin? En tiedä.
Kommentit (70)
Tilanne on tällä hetkellä jotenkin tosi seis. Mies tuli eilen töistä kotiin tosi kireänä ja valmiina taas puolustautumaan " turhiin" syytöksiini, mutta en sanonut mitään. Ei vain kerta kaikkiaan ole enää mitään sanottavaa. Jotenkin on ihan turta ja tunteeton olo. Enää en pysty väittämään itselleni, että rakkauden nimissä haluan antaa anteeksi. En tunne enää rakkautta, en mitään. Ehkä tämä on joku itsesuojelurefleksi.
Mies meni hämilleen, kun en syytellyt. Se jotenkin ehkä hätääntyikin. Se on kai niin tottunut siihen vanhaan kaavaan, että minä kerron, missä meni pieleen, ja se saisi vain vihaisena puolustautua, koska se on oikeassa. Ja minä matalamielinen pihtari.
En jaksa nyt tehdä yhtään mitään. On semmoinen olo, että jos mies vielä seksiä haluaa, niin hankkikoon muualta. Minä en enää pysty.
ap
PS. Mies siis on myös " tuikkassut" vuosien aikana useampaan kertaan kielloistani ja estelyistäni huolimatta. Ja se on vissiin sitten mulle pihtarille ihan oikein.
Varsinkin akateemisissä perheissä, joissa naiset vaikuttavat hyvinkin tasa-arvoisilta, saattaa esiintyä tupollaista pakkoseksiä. Oletan, että ap:n tilanne on sama kuin niin monella muulla: Aiemmin seksi oli hyvää jne., mutta synnytysten ja pienten lasten myötä nainen on yksinkertaisesti haluton ja liian väsynyt seksiin. Mies ei tajua tätä ja alkaa painostaa -> haluttomuuhan on aina NAISEN syytä...
Mies kyllä osaa ihan itse runkata ja suihinoton haluaa niin voi vaikka mennä joogaan jos siellä oppisi niin notkeaksi.
Vierailija:
miesten oikeesti tarvii saada. onko niin iso vaiva edes ottaa poskeen jos ei itse yhdyntään pysty. ja jos on päänsisällä se vika niin sitten hakemaan apua. väliaikeisesti ymmärrän " pihtauksen" , mutta en jos jatkuu pidempään.tai antakaa sitten edes lupa käydä vieraissa.
ja, kyllä, ihan nainen olen.
ja hälyttävää, että te alistutte, siedätte tota. Mikä on oma arvonne? Ottakaa tosiaan yhteyttä tonne tukinaiseen esimerkiksi. Myös naisten linjalle voi soittaa tai mailata anonyymisti. Älkää jääkö yksin, puhukaa asiasta. Siten se alkaa selvitä, vähitellen. Vaikka nyt olisikin asiat ihan solmussa ja voimat loppu, niin kyllä tosta voi päästä pois.
Siinä sanottiin niin, että jos toista haluttaa, niin silloin naidaan. Ja siis kummin päin tahansa.
Tätä ollaan noudatettu ja seksielämä ja avioliitto luistaa, 11 vuotta oltu naimisissa.
Asettakaa ihmiset se parisuhde sijalle 1. Jos väsyttää eikä jaksaisi, niin sitten pitää keksiä keinot jolla se väsymys saadaan pois. Esim. lapset hoitoon tai aamulla herätyskello soimaan puoli tuntia aiemmin jne. Me ollaan tähän kyetty, joten kykenee muutkin!
en nimittäin halua myöskään seksiä mieheni kanssa. Annan miehelle n. joka toinen päivä, ja ahdistaa. Meillä on yksi lapsi, ja nyt olen raskaana ja raskaus vei viimeisetkin halut. Ei auta, vaikka olisin kuinka väsynyt, jos mies haluaa enkä anna hän suuttuu. Ja vaikka antaisinkin, hän suuttuu koska en halua seksiä mutta annan silti. Yleensä siis feikkaan orgasmin ja muutenkin pitäväni aktista vaikka vain itkettää koko ajan. Mies ei osaa tyydyttää mua yhtään, hinkkaa vaaan itseään mua vasten puoli tuntia ja sen jälkeen laukeaa sisääni. En saa aktista mitään.
Olen ajatellut että olen ainoa mutta onneksi on muitakin.
Se on vaikeaa varmasti, mutta etkö voisi koittaa löytää niitä haluja uudestaan? Se on oikeasti tahdosta kiinni.
niin se on sitten poliisiasia. Ja pidät sanomisistas kiinni.
Jos äijä sattuu ottamaan yhtään rajummin niin mars lääkäriin hakemaan todistusaineistoa.
Ukkos on selkeästi päästään vialla. Sinut on RAISKATTU ja raiskaus on rikos.
Kun olen ollut raskaana haluni ovat olleet olemattomat. Se ei ole meille kummallekkaan ihannetilanne, mutta halusimme nämä lapset. Mieheni ei painostanut, lakannut rakastamasta, vaikka seksiä on ollut vähemmän. Nyt tilanne on taas normalisoitunut.
Rakastamme ja kunnioitamme toisiamme.
Aika kummallista, että monet naisetkin ovat sitä mieltä, että miehen seksuaaliset tarpeet on tyydytettävä halutti tai ei, jos ei hyvällä niin väkisin.
On myös tilanteita, että mieheni on ollu liian väsynyt haluamaan. Silloin olen pitänyt itseäni hyvänä.
Lempinen on ihanaa, kun sitä haluaa, mutta ei velvollisuudesta. Ja tietysti on myös tilanteita, kun ei ensin haluta, mutta pienen vokottelun jälkeen kyllä.
Avioliitossa on kummallakin osapuolella oikeus niin omaan kehoonsakin kuin onnellisuuteensakin. Toista ei voi pakoittaa seksuaaliseen kanssakäymiseen kuin ei myöskään elämään selibaatissa. Jos tästä periaatteesta ei voi joustaa niin sitten on erottava vaikka se taloudellisesti olisi vaikeata. Nykyajan ihmisille näyttää olevan vaikeata huomoida muita ihmisiä kuin itsensä ja tämä koskee myös parisuhteessa eläviä. Joten on parasta kaikille elää vain yksinäisyydessä.
Ennenmuinoin " kukasta kukkaan" hyppyviä miehiä helveksittiin. Mutta näköjään nykyajan naisten mielestä tämä on oikea malli tämän ajan miehille.
ja mies ei ymmärrä vaikka vain rautalangasta vääntäisin. Aina sama kommentti, että miksen halua kun tiedän että se tuntuu hyvälle. Kun en halua niin en halua ja vinkuminen vie haluja enemmän pois.
Mun mielestäni se menee lähinnä niin, että se kumpi haluaa vähemmän, määrää. KOska ei kenenkään pakolla tarvitse naida, se on niin älyttömän lyhyt tie. Mieluummin harvemmin niin että molemmilla on hyvä mieli.
PS: Meillä vaihtelee aika paljon se, kumpi haluaa enemmän. Välillä se olen minä, joka jää iltaisin lehdellä soittelemaan, välillä mies. Molemmat kumminkin ymmärrämme, että jos ei haluta niin ei haluta.
Vierailija:
ei siinä mitään väärää ole. minusta edellisn kirjoittajan suhteesa on hiukan vikaa jos rouva määrää milloin pannaan.
mutta taas ap:lla asia on toisessa ääripäässä.
Itsekäs, estoinen hienoperse.
Miksi naiset on niin helvetin vaikeita, ettei voi harrastaa seksiä vaikka tietää, kuinka hyvältä orgasmi tuntuu? Vai etkö ole ikinä saanut orgasmia? Ongelmasi on se, ettet saa halujasi pintaan muulloin kuin oviksen aikaan, jonkun on siis kaivettava halusi esiin ja taatusti saat orgasmin ja tuntuu hyvältä vaikket edes halunnut seksiä.
Silloin kun vaimo ei itse käy kimppuuni hänet on todella helppo suostutella seksiin; klitorista kun hyväilee hellästi liukuvoiteen kanssa, niin paluuta ei ole. Onneksi ei tarvi mitään tuntien, jopa päivien pohjustamista, kuten jotkut vaikeat yksilöt.
Olen pahoillani ettet ota mieheltäsi suihin. Niin sanoi vaimonikin 9 vuotta sitten, että on yksi asia mitä ei suostu tekemään. Tuo mielipide kesti ehkä 2 viikkoa, ehkä asiaa auttoi se, että olin tehnyt hänelle selväksi, kuinka paljon haluan maistaa hänen pilluaan. Nyt suihinotto kuuluu lähes aina seksiimme, puolin ja toisin.
kiinnostunut miksi? Koska mies pissaa sillä? Eihän se edes haise kuselta pesun jälkeen eikä varsinkaan maistu. Etkö himoitse miehesi kalua? Miehesi ehkä sanoo että ei hän niin välitä suihinotosta(koska et halua), mutta uskallan sanoa, että taatusti nauttisi. Eihän sitä ole edes pakko ottaa syvälle, pelkän terskan imeminen ja nuoleminen tuntuu todella hyvältä! Miten puhtaan mulkun maistaminen muka eroaa ällöttävyydellään mistään muusta(banaanista, makkarasta, jäätelöstä)???
Vai onko joku joskus lykännyt likaisen mulkkunsa väkisin suuhusi? Sitten saattaisin ymmärtää...
Vierailija:
Tiedän naisia, jotka siitä nauttivat, minä en heihin kuulu. (olen kyllä kokeillut ottaa suihin... YÖK!).
ETkö suostuisi, vaikka se ois vaimosta NII-IN kivaa? Päivästä toiseen ja viikosta toiseen...
Vierailija:
Miksi naiset on niin helvetin vaikeita, ettei voi harrastaa seksiä vaikka tietää, kuinka hyvältä orgasmi tuntuu? Vai etkö ole ikinä saanut orgasmia? Ongelmasi on se, ettet saa halujasi pintaan muulloin kuin oviksen aikaan, jonkun on siis kaivettava halusi esiin ja taatusti saat orgasmin ja tuntuu hyvältä vaikket edes halunnut seksiä.Silloin kun vaimo ei itse käy kimppuuni hänet on todella helppo suostutella seksiin; klitorista kun hyväilee hellästi liukuvoiteen kanssa, niin paluuta ei ole. Onneksi ei tarvi mitään tuntien, jopa päivien pohjustamista, kuten jotkut vaikeat yksilöt.
Olen pahoillani ettet ota mieheltäsi suihin. Niin sanoi vaimonikin 9 vuotta sitten, että on yksi asia mitä ei suostu tekemään. Tuo mielipide kesti ehkä 2 viikkoa, ehkä asiaa auttoi se, että olin tehnyt hänelle selväksi, kuinka paljon haluan maistaa hänen pilluaan. Nyt suihinotto kuuluu lähes aina seksiimme, puolin ja toisin.
Vierailija:
Tuo halutus nyt vaan sattuu hormonien takia olemaan minulla noin. Kyllä meillä seksia on välillä muulloinkin, mutta yleisesti näin.Miehen hoitelemisesta; suihin en ota, se on minusta epämillyttävä ajatuskin (mieheni ei myöskään tarvitse tehdä mitään mielestään epämiellyttävää seksin takia) ja en jaksa käsin miestäni runkata; ei vaan voimat riitä (miehelläni kestää kauan laueta).
Juuri se ajatus, että sillä virtsataan inhottaa... en halua sitä suuhuni. Mieheni on kyllä sanonut että pitää suihinotosta. Olen häneltä myös ottanut suihin, muttä ei kiitos, en pidä siitä. Mieheni tietää tämän ja tyytyy siihen. Kuten jo aiemminkin sanoin, ei kummankaan tarvitse tehdä mitään, mikä itsestä tuntuu epämiellyttävältä. Myöskin sperman maku ja tuntu suussa (samoin sen peniksen) on yök. Ja spermaahan erittyy jo ennen siemensyöksyä. Enhän syö muutenkaan mitään sellaista, josta en pidä ja jonka makua inhoan?
T.47
tunteista välittämättä, ei muuta kuin miestä tyydyttämään,, naisillakin on oma tunneelämä, ei pelkästään reikä
T: 47 ja olihan niitä muitakin vastauksia.
Sovinisti jääköön omaan arvoonsa.
käyny vaikka tuolla " seksi" -puolella, tai muilla vastaavilla foorumeilla katsomassa, miten naiset ruikuttaa kun mies pihtaa? Pitäs olla oitis oikeus erot tai käydä vieraissa. Sitä vaan, että pillastunut lehmäkatras taas vouhottaa rujosti yleistäen...
Tuli niin ahdistava olo sun puolesta, että haluan tietää, miten voit.