Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

imetys ja sen ehkäisyteho

Vierailija
07.10.2008 |

Elokuussa syntyi meidän esikoinen nyt olisi kauhea halu saada hänelle pikku sisarus. Kaksi kiertoa jo mennyt. Auttaiskohan jos lopettais imetyksen

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin harmitti tavattomasti kun menkat eivät alkaneet synnytyksen jälkeen pitkään aikaan kun olisin halunnut toisen lapsen. Mielestäni kuitenkin vauvalla on oikeus äidinmaitoon. Aika julmaa riistää maailman paras ravinto parin kuukauden ikäiseltä vain siksi, että saisi nopeasti toisen vauvan.

Sulla kuitenkin on kuukautiskierto, joka kertoo sen, että hormonitoimintaa on. Silloin kai voi tulla raskaaksikin. Mulla pysyi kuukautiset poissa melkein kaksi vuotta.

Vierailija
2/2 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tajua että mikä ihmeen kiire on. Imetä rauhassa ja nauti pienestä vauvastasi! Meillä 2v8kk lapsilla ikäeroa ja nyt kun jälkikäteen katsoo kuvia niin aika pienihän tuo isompi oli. Osasi sentään jo pukea ja oli kuiva että sikäli oli helpompaa. Mutta siis henkisesti sen ikäiset ovat vielä ihan vauvoja itsekin ja kaipaavat tosi paljon sitä äidin tai isän huomiota. Toki ihmisille syntyy kaksosvauvojakin ja he joutuvat jakamaan saamansa huomion mutta ihmetyttää miksi hankkiutua tieten tahtoen tilanteeseen jossa sinulla on yhtä aikaa kaksi vauvaa? Meillä ainakin vauva-alun jälkeen on tullut enemmän haasteita, allergiat ovat puhjenneet ja sen mukana yöunet ovat menneet, uhmaikää, mustasukkaisuutta yms. tätä normaalia asiaan kuuluvaa asiaa...

Itse tulin raskaaksi imettäessäni 3.kierrosta mutta onhan se yksilöllistä varmaan miten paljon imetys vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla