Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Ellit vk 26***

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naanuli, kiva että tulit takaisin! Uskoisin että kahden keskinen aika tekee hyvää sekä vanhemmille että perheelle! Me ollaan ainakin miehen kanssa puhuttu että jos lapsi tulee, niin yritetään silloin tällöin tehdä jotain kahdestaankin.

Tuitu: mikäs on tilanne siellä? varmistus testiä tehty? :)

meillä on ollut aika vauhdikas viikonloppu hirveesti kaikkea ohjelmaa. Ei ole mitenkään kovin levännyt olo mutta eiköhän se tästä taas. Juu pillerit on nyt popsittu ja olo on ihan hyvä. Olen kyllä huomannut että hirveästi muistelen sinkku vuosia, kovaa juhlimista ja menemisen iloa... mutta kai se on ihan normaalia ison päätöksen jälkeen. olen kuitenkin jo vuoden verran ollut aikamoinen kotikissa :) pelkään myöskin aika paljon synnytystä tai yleensäkin lääkäreitä ja sairaaloita. tietysti myös raha ja sen riittäminen pyörii päässä, kun aika kädestä suuhun elämme nytkin. ja paljon muutenkin kaiken laista tulee uniin asti :)

Hirveästi kyllä helpottaa, kun olen puhunut äidille ja siskolle jo pidemmän aikaa että haluttaisiin oma vauva, niin sisko on jo ostellut kaikkia nuttuja ym. :) tulee jotenkin hyvä mieli. Vaikka ei me niillekään olla puhuttu että pillerit on lopetettu.

että näin meillä päin! Missäs muut ellit luuraa!? äkkiä kertomaan omia kuulumisia ja juttuja! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla