***Ellit vk 26***
Kommentit (21)
Jo oli ikäväkin ;) Kopioinpa tähän tuon eilisen viestini kun se edellinen ketju jäi niin kauas, eli:
" Juhannus vietetty, paluu arkeen edessä..
No niin, taas on mökillä oltu ja tällä kertaa tuliaisina yksi tikki sisäreidessä ja antibioottikuuri... Yritin lähteä soutelemaan ja siirsin pientä sievää peppuani siinä veneen puisella istuimella, ja nappasin siitä sitten ihan reilun kokoisen tikun tosiaan reiteeni.. Mies sitä yritti ensin saada avaamalla ihoa terävällä neulalla mutta niin syvällä oli että piti siitä sitten päivystykseen lähteä, jossa sitten menikin melkein 4 h !!! että eilinen päivä meni sitten siinä.. harmitti vaan istua sisällä.. Ja nauratti että mitä sitä voikaan sattua ;)
Mitäs muille, joko Naanulia piinailuttaa? Vaikka naanuli taisikin sanoa että on seuraavan kerran vasta heinäkuun puolella täällä.. :( "
Ja sitten tuoreempiin asioihin: tänään ensimmäinen päivä uudessa duunissa, tai siis menneisyydestähän tuttu paikka. Moni asia eri tavalla kuin entisessä paikassa, hieman sopeutumista vaatii, mutta eiköhän se siitä.. Ainakin on rauhallisempaa kuin edellisessä paikassa :)
Paaru: aika jännä toi tuhru, mutta pitää muistaa että luonnolliset menkat saattaa olla erilaiset kuin pillerien aikaan oli.. Kaikilla ei noi hormonit toimi kellontarkasti, kait.. olisko jotain sellaista? en tiiä, kuhan tuli mieleen..
ON: Kovasti jo tekisi mieli testailla (lisää) mutta näillä päivillä ei kannata.. kovasti toivoisin että se plussa tulisi mutta pahoin pelkään että ei tule -> sit täytyy syödä pillereitä hetki ettei täti tule sitten etelänmatkalla ;( Mitään oireita ei ole.. No, viikon päästä oon fiksumpi, sillon pitäis tädin olla kylässä jos on tullakseen.. Ajattelin kyllä pe-la testata, jos mitään toiveita on..
Tuitu kp 27/33 dpo 7 yk2
tikkejä 1 kpl
syötyjä herkkuja viikon aikana 150 kpl varmaankin
Kreetan lomaan 40 vrk :)
Jaahas paluu arkeen on koittanut taas juhannuksen jälkeen... mulla kun ei ole edes kesälomaa:( mutta toivon että ensi keväänä jään vähän pidemmälle lomalle ;)
PAARU, toi kesä flunssa on kyllä todella kurja ja sitäkin sitkeämpi :/ mulla oli viime kesänä myös ja se kesti yli kuukauden. ja jos sulla on vielä jotain heinä nuhaa flunssan lisäksi niin olosi on varmasti tosi kurja! ja kiva että netti toimii! kyllä sitä tuntee olonsa todella eksyneeksi jos kännykkä tai tietokone ei toimi! tai ainakin minä olen ihan hukassa :)
TUITU, toivottavasti sun haava on jo paranemaan päin :) se kyllä tuo aika ikävän tai vaihtelevan säväyksen juhannukseen kun pääsee katselemaan päivystyksen hulinaa :) ja siellä kun tunnetusti saa aina viettää aikaa vähän reilummin! Mutta onneksi ei nyt mitään pahempaa. edlleen pidän peukkuja plussan puolesta ! :D mutta olen kyllä todella kade sun etelän matkasta! :)
vielä niistä vaate koko asioista, mulla myös ongelmia löytää sopivaa. jos vaan löydän normnaali koosta oikean mallin niin se kokoa 44. ja isojen tyttöjen koot eivät kyllä millään istu. se on kyllä todella masentavaa käydä vaate ostoksilla! :( itseasiassa, tässä taannoin olin vaate kaupassa ja kuulin ihan sattumalta kun yksi nainen valitti myyjälle että ennen hänen vaate kokonsa oli 40 tai joskus harvoin tietyissä malleissa 42, hän on kuulemma ollut saman kokoinen jo vuosia ja nykyään ei mahdu edes koko 44. myyjä sitten vastasi hänen ihmettelyynsä että suomessakin siirrytään pikku hiljaa johonkin eurooppalaiseen vaate koko juttuun ja siksi koot pienenevät. että sillain, tuli kyllä itsellekin vähän parempi mieli, että ehkä sitä ai olekaan niin iso.
sitten vielä omia juttuja, eli huiomenna popsin viimeisen pillerin, ja nyt olen alkanut miettiä että voinko jostain selvittää näitä vanhempainrahoja ym. että kuinka paljon sitä saa jne.? stressaan tässä että miten rahat riittää kaikkeen jos meille pieni vauva suodaan. toivottavasti ette kyllästy näihin mun typeriin kysymyksiin, kun kaikkea pyörii mielessä :) teillä muilla taitaakin olla jo lapsia? vai onko?
mutta nyt täytyy lähteä kauppaa, kun yö vuorossa olen taas!
6 kerta toden sanoo näköjään, tosi ärsyttävää, kun jostain syystä tosi usein kun yritän alkaa tänne jotain kirjottelee, niin kone katkasee koko nettiyhteyden!!! Nytkin siis kuudennella yrityksellä vasta onnistun tänne jotain rustaamaan... Monesti tulee luovutettua, mutta nyt oon ollu jo niin monta päivää ihan hissukseen, että on jo korkea aika tulla tänne! Kone tosin sit vissiin eri mieltä!! =D
Juhannus siis takana päin, eipä me mitään kovin ihmeellistä puuhasteltu, no syötyä tuli kaikkea herkullista. Mikäs siinä oli grillaillessa kun oli kaunis ilmakin! Vaaka näyttääkin nyt sitten lohduttomia lukemia. No, ei auta kun taas ryhtyä kiloja uudelleen karistamaan... Murrr...
SUSA: kelan nettisivuilla siellä lapsiperheosiossa on laskureita jolla voi laskea tuota äitiyspäivärahaa (on muistini mukaan n 70% palkasta). Sitähän saa sen kymmenisen kuukautta ja sit alkaa kotihoidon tuki, se onkin sitten vaan 294¿ (muistelisin) miinus verot... Jotkut kunnat maksaa siihen päälle sitten kuntalisää, täälläpäin se on aivan tuntematon käsite, ikävä kyllä... Niin ja perheen tuloista riippuen voi saada sitten vielä kotihoidontukeen lisää (kelan maksamaa), me saadaan jotain 40¿ sitä... Niin ja sitten kun pääsen nauttimaan näistä kelan tuloista, niin toimita kelaan verovirastosta juuri kelaa varten tehty muutosverokortti, muuten verottavat vähintään 20% veroa näistä huikeista summista =).
PAARU: mukavaa että kone taas toimii, niin pääset paremmin kirjoittelemaan! Ihan on välillä ko ikävä tullut, kun meillä nuo kiertopäivätkin menee liki samaan tahtiin =D
TUITU: Sullahan alkaa olee jännät päivät meneillään! Toivottavasti plussaa, ei sitten tartteis niitä menkkojakaan siirrellä... Primolutilla (muistelisin) itse kerran siirtäneeni menkkoja silloin kun esikoista tehtiin, niin piti saada menkkoja viikko siirrettyä eteenpäin, kun klinikalla oli silloin vielä labra kesälomalla, enkä halunnut siirtää yritystä seuraavaan kiertoon, no silloin siitä hoidosta tuo esikko alkunsa sai...
Missäs NAANULI ja ANESSA?
Täällä on nyt kovasti yläkertaa rakenneltu kun mies jäi kesälomalle. Mä oon jo sisustusta alkanu suunnittelee, se on ihan mukavaa puuhaa.. Tosin vielä pitää hioa noi kittaukset ja sit pohjamaalia ennen kun pääsee paneli, laminaatti + tapettihommiin... Niin ja jostain se rahakin pitäis ensin repästä (tylsä homma).
Nanne kp 16/28 yk 2
Sähän pelastit mun päivän :), mutta muutama kysymys: Siirsitkö jo edelliset kuukautiset kuten ohjeistetaan? Jos oikein ymmärsin, Primolutista ei ole haittaa jos sattuisikin olemaan raskaana? Saitko ihan terkkarista reseptin? Täytyykin sitten soitella huomenna omalle lääkärille jos sellaisen reseptin saisi pikapikaa, niin ehtisin nämä mahdollisesti tulevat kuukautiset siirtää..
Tuitu kp 28/33 yk2
ja siellä kyllä kiellettiin käyttämästä jos raskaana.. :(.. No, täytyy sitten testailla huomenna ja neuvotella lääkärin kanssa.. Mutta kiitollinen olisin Nannelle jos ehtisit noihin muihin vastaaamaan..
Tuitu taas
Kohta alkaa csi ja meitsin poliisisarjafanina pitää olla ruudun äärellä, mutta pikainen tervehdys teille leidit!
Susa - Jeee!! Nyt ne hormonit loppuivat!! Onnea matkaan! Toivotaan pikaista plussaa.
Tuitu - Mites haava? Vitsit, kaikkea sitä tosiaan voikin sattua. Entä uusi duuni? Joko olet päässyt sisään kuvioihin? Millaista on?
Nannella noita hommia riittää.. Meilläkin kyllä täällä edelleen remontti aivan kesken ja hermo ihan loppu, mutta onneksi voi aina käydä lukemassa välillä sun kuulumisia, niin ei olekaan itsellä niin paljon hommia.. :D Sori... :)))
ON: Ovis vissiin oli? Limat ainakin tuli. Treenailtiin kyllä, että saas nähdä. Tää mun flunssa vaan vaihtui angiinaksi, ja antibiootit sain. Pyysin kyllä sellaisen kuurin, joka sopii myös raskautetulle. :) Eli saikku jatkuu vaan.. Tässä tärkeimmät. Kpt on edelleen hukassa. Olisko 13?
Reipasta vointia teille kaikille!
Niin ja Naanulille vilkutukset sinne jonnekin missä oletkaan ilman nettiä.
Anessa????? Moi myös!
- Paaru
anteeksi jo siis valmiiksi..
Haava parantunut yllättävän hyvin, kohta varmaan poistellaan se tikki.
Mulla menossa oikein kunnon piinapäivät, tänään tuntui ensimmäisen kerran sellasta jännää juilintaa, ja vessassa oon juossu vaikken paljon oo juonutkaan.. Alamahaa myös turvottaa.. Todennäköisesti vain toiveajattelua, mutta voih niin piinaavaa :/. Huomenna aamulla ajattelin taas testata, kun nyt voi oikeasti alkaa jo jotain näkymäänkin..
Työt ovat alkaneet ihan hyvin, kiitos kysymästä. Tosin mua pidetään jo niin hyvänä konkarina että perehdytys aika olematonta, mikä vähän rassaa..
Palaillaanpa huomenna
Tuitu kp 29/33 yk2
Mulla vaan yövuorot jatkuvat ja kaikki rytmit on niin sekaisin kuin olla vain voi.
Tuitulla on kyllä nyt niin piinaavat päivät tiedosa, mua ihan jänskättää myös sun puolesta :) Toivottavasti se plussa nyt tulisi!
Paaru: tosi kurjaa tuo sinun flunssa, mutta joskos se nyt rupeaisi parantumaan, kun sai lääkettä! Ettei nyt koko kesää tarvitsisi niiskuttaa :)
Olen kohta lähdössä kampaajalle joten tännän tällain lyhyesti. Eli tänään eka pilleritön päivä ja viikonlopun jälkeen alkaa myös tupakka lakko... saa nähdä miten siinä käy. :/ Ai niin ja huomenna pitäisi nousta sille kirotulle vaa´alle :( sekin varmaan näyttää kauheuksia juhannuksen syömisien jälkeen.
Tuitu: Primoluteista, siis reseptin mä sain sieltä väestöliitosta silloin, ja ihan vaan niitä yksiä menkkoja se n viikko siirrettiin. Etköhän sä saa reseptin ihan terkkarista. Ei kait tuollaista siirtoa varten kannata e-pillereitä ruveta syömään?! Muistelisin, että meni jotain 3-4 päivää kun olin primolutit lopettanu, kun sitten menkat tuli..
Meillä alkaa olee yläkerta täällä jo hyvällä mallilla, pitäis ruveta seuraavaks hiomaan ja pohjamaalaamaan =D. Ens viikol alkaakin sitten pihatyöt!
Mieheen iski nyt sitten se auto kuume ihan totaalisesti, saas nähdä vaihtuuko ajokki lähipäivinä.
Muuten ei taaskaan kummempia, ens viikko olis taas piinaviikko... No, ei taita paljo piinailla ehtiä, kun ensin on sitä pihan laittoa ja sitten meille tulee 10kk ikänen mukula 3 päivää hoitoon (pe-su), joten hulinaa riittänee, tuo meiän omahan on 1v2kk. Muksuilla on vielä aivan erilaiset päivärytmit, joten voipi olla aika rankka viikonloppu!
Nanne kp 18/28 yk 2 ja huomenna vihdoin se papa!!
Se on haalea + !!! Seerumista testasin ja herkkyytenä 10 mIU.. Mutta mieskin sen näki :)) Tietysti mitä vain voi vielä tapahtua mutta.. Toivotaan että viiva vahvistuisi .. IIk.. :)
Tuitu kp 30/33 :))
Ei itku, nyt toivotaan niiiiiin lujaa, että viiva vahvistuisi. Ei se niin kovin vahva viiva noilla päivillä voikaan olla. Voi veljet miten jännittää sun puolesta. oooooh! Ihanaa!!!!! bdbdbd!!!
Inhottavaa laittaa tähän onnensekaisen hehkutuksen perään tylsät omat kuulumiset. Omas navas ei nimittäin uutta. Alan lannistua. Oon ihan varma, ettei tässäkään kuussa tärppää. Tää flunssa, angiina, lääkekuuri ja kaikkea. Blaah. Aina jotenkin kuvittelin, että kyllähän sitä sitten raskautuu hetimiten ja helposti. Eihän mun pitäisi vielä yk5 mitenkään epätoivoinen olla, mutta kyllä ahdistaa vähäsen. Että mitä jos tässä meneekin vaikka vuosi tai kaksi. Ei hermo kestä ei.
Mut toivottavasti Tuitu nyt onnistuu. Se olis mahtavinta!!
Remontti ok. Makkari puoliks maalattu. Olkkari keittiö ym ei aloitettukaan. Mutta makkari antaa toivoa tulevasta. :)
- Paaru
vähän allapäin, kp jotain, kierto jotain ja yk se hemmetin 5, kiloja varmaan miljardi lisää viime viikosta.
Sen lukema on muuten teille kertomattakin: 89,4. Jeah. Mutta nyt on suklaajäätelö kurkkukipuun maistunut siihen malliin, että housunkaulus taas puristaa. :/
sua mä vähän odottelinkin linjoille, kun toi ER loppu.. ;) Nyt vaan tosiaan toivotaan että kaikki menee hyvin.. Ja jos toi viiva vahvistuu, niin haluan teidät kaikki sitten tonne toiselle puolelle mukaan.. Nyt vaan täytyy tosiaan taas odottaa.. Ja kyllä se siitä Paaru vielä iloksi muuttuu, uskotaan siihen sunkin kohdalla, jookos? *halaa* Mä käyn täällä niin kierroksilla että saa nähdä tuleeko nukkumisesta mitään, vaikka huomenna vielä pitäis olla skarppi töissä..
Tuitu *ylikierroksilla*
Tuituhan tuntee mut paremmin kuin omat taskunsa!! :)))) Miten niin olen rutinoitunut ihminen??? :) Koetahan saada nukuttua, mutta uskon kyllä että sydän pamppailee ihan omaa tahtiaan.
Susalle piti vielä kertoa, kun taisit joskus täällä kysellä että kaikilla muilla Elleillä taitaa jo olla lapsia. No ei ole, tai siis mulla ei ole, eli ekasta tässä haaveillaan. Muistaakseni Anessakin kuumeilee ekaa. Muut ovatkin sitten konkareita. :)
- Paaru
Kävin PeSun sivuilla tsekkaamassa, että mun kaltaisista synnyttämättömistä e-pillerit lopettaneista naisista onkin 5kk ehkäisyn lopettamisesta vasta 40% raskautuneet. En tykkää tilastoista. :( Mutta Tuitu sulla kun on jo yks synnytys takana niin prossat on paljon lupaavammat! Kuten myös testit. :)
Et sä Paaru oo rutinoitunut, me ollaan vaan niin samankaltaisia ;).. Ihme ja kumma, nukahdin käytännössä heti kun menin sänkyyn, en ees ollu huomannu ku mies tuli viereen, mikä on harvinaista! Että väsy olin..
Ja sitten huonot uutiset: kävin tänään vaa' alla, ja se näytti + 2kg :((((, siis loman herkuttelut kostautui. Nyt on varmaan viimeistään sit alettava syömään terveellisesti, jos toi plussa nyt vahvistuis, niin sais mun puolestani taas aiheuttaa sitä äklötystä ettei mikään maistu ;)
Mutta nyt pukemaan ja laittautumaan valmiiksi töitä varten, perjantai JEEE! Ja illalla mennään taas katsomaan asunota :)
Tuitu kp 31/33 (en vielä uskalla muuta laittaa)
Ja tulos oli hurmaava +/- 0!!!! Olen onnellinen. Paino tasan se 89,4 kuin viime viikollakin. Kyllä pelotti jo, mutta ihan ok tuo on.
Eipä muuta.
Missäs tytöt on??? Nanne, kädet pois remontista välillä! :)
- Paaru
Siis ihan mahtavaa! Olen niiiin onnellinen sun puolesta, TUITU ! :D Ihan varmana vahvistuu viivat vielä! Itse en varmaan olisi saanut edes nukuttua tuossa tilanteessa ;)
mulla taas vähän kiire, mutta vaaka näytti ikävä kyllä + 0.9kg eli 96.5 mutta enpa ole käynyt salilla tai muutenkaan missään muualla kuin jääkaapilla ja töissä ! ensiviikolla uusi yritys:) Tsemppiä muillekin
En nyt muista kuka sanoi että oli +- nolla onnea siitä! hieno saavutus juhannuksen jälkeen! :)
TUITU: Ihan hirveesti onnea!!! Voi kuinka ihanaa! Eipä sitten tartte niitä menkkojakaan siirellä =) Hieno homma!
PAARU: Hieno saavutus, ei juhannuskiloja! Kade... Juu, muistelisin, että juuri tuossa yrityksen vaiheessa se epätoivo oli pahimmillaan. Kyllä se plussa sinnekin vielä tulee! Ja remonttikin sujuu=)
SUSA: Se on nyt sitten sielläkin pillerit loppu ja yritys alkaa, vai?
Tänään sain sitten vihdoin käytyä siellä papassa, hyvä niin, ni ei tuu kauheesti sanomista sitten jos tässä vaikka raskautus =) Kun edellisestä papasta oli vuosia. Tuloksia voipi kuulemma kysellä n 3 viikon päästä äitiysneuvolasta... Jospa vaikka olis plussannu sitten ni vois varata neuvolanki samal, no se selvinnee reilun viikon päästä taas..
Mies sitten kävi tuon auton vaihtamassa, mahtuu nyt sitten useampi turvaistuinkin =) Ne kun vie yllättävän paljon tilaa, meidän edellinen auto (farmari golf) muuttui 3 hengen autoksi selkämenosuuntaan istuimen ansiosta..
Muuten ei taaskaan kummempia...
Nanne kp 19/28 yk 2
Kiitos kaikille onnitteluista! Mä haluan teidät mukaan kanssa tonne odotuspuolelle!! Ja vaikka kaikki menid hyvin, niin hengailen teidän kanssa kyllä täälläkin, niin kiva porukka meillä täällä on!! Miehellekin jo sanoin, että tässä olis semmoset naiset jotka olis oikeasti kiva joskus nähdäkin :)
Hienoa Paaru että olit saanu nollatuloksen! Ja kyllä säkin ihan varmasti plussaat, toivottavasti mahd pian!
Nanne, hienoa että papa on nyt takana :)
ON: vessassa on tullu juostua, ja siinä myös syy miksi testailin.. Sellasta paineentunnetta alavatsalla, muuten ei mitään kummallista oiretta.. Testasin eilen myös pissasta, ja haalea plussan sain siitäkin.
Ensi viikko jännittää, varmaan aika kriittistä aikaa.. Ja meillä selviää, saadanko isompi kämppä, päästäis rivariin :))
Oikein hyviä viikonloppuja :)
Tuitu kp 32/33 tai rv 4+4 , saa nähdä..
Ps. saas muuten nähdä, olisko Naanulikin plussannu, kun niin samiksia ollaan oltu ;)
Kotiin palattiin kyllä jo torstaina, mutta koneelle asti en ole ehtinyt. Reissu meni mukavasti, vaikka sää- ja ötökkäolosuhteiden takia jäikin paljon lyhyemmäksi, kuin oltiin suunniteltu. No, uutta reissua lähempään puistoon jo suunnitellaan.. :)
Muutoin oli kyllä kivaa, miehen kanssa oltiin ekaa kertaan useampi yö kaksin pojan syntymän jälkeen ja teki kyllä hyvää. Oli myös ihanaa unohtaa kello ja kaikki aikataulut, joita pojan kanssa pakosti on. Mutta ihanaa oli myös palata ja halata elämäni sankaria, jolla oli mennyt mummolassa tosi hyvin.
Juhannuskiloja kertyi tännekin, 1½ kiloa, joten jätän ne päivittämättä. Tai ei varmaan juhanuksesta johtuvia, vaan äidin luona vietetty aika sen jälkeen kostautui.. Toki menkkaturvotuskin iski samaan aikaan päälle, joten siitä siis osa.. *seliseli*
En siis tehnyt TUITUN samoja kanssasi, vaan täällä mennään jo kp.. öö.. 6. Kierto oli vain 29päivää, mikä sinäällään pisti harmittamaan, mutta muuten normaalinpi, kivut on olleet siedettävät ja hyytymät poistuneet! Tuskallisen pitkään tosin jatkuvat, tänään vasta voi sanoa loppuneiksi. Mutta jotain hyvää kuitenkin.
JUHANNUS meni niin rauhallisesti, ettei oikeastaan edes huomattu sen olleen.. ;) Äidin kanssa puhuinkin, että kaikki juhlapyhät, joulua lukuunottamatta, on nykyään ihan turhia, ei aiheuta mitään värinää.. mä oon kai jo niin vanha.. ;D
TUITU: kovasti pidän peukkuja, että plussa vahvistuisi ja saataisiin eka Elli kasvuun, jospa me muut sitten perässä.. bd bd bd
SUSA, miltäs nyt tuntuu, kun pilleripäivät on ohi? Vieläkö mielessä risteilee kovasti kysymyksiä?
PAARU, tiedän niin tuon tunteen, että tärppäämättömyys ahdistaa. Itselläni nuo kierrot 5-7 oli pahimmat, nyt mennään jo aika rutiinilla. Toki edelleen menkka-aikaan ahdistaa ja itkettää, mutta muutoin elämä jo maistuu. Mutta älä luovu toivosta, luulen, että siitä kierrosta juuri tärppää, kun miltään ei tunnu. :)
Naanuli **lomalla päivienkin laskennasta, kun tämä kierto menee harakoille -> ovisaikaan olla eriosoitteissa miehen kanssa**
Helou vaan, neidit!
Jee, kone kotona toimii taas!!!! Lupaan olla taas aktiivisempi palstailija. Kyllähän mä kävin puhelimella lukemassa, mutta viestittely sillä oli niin turkasen hidasta ja hankalaa ja aina pelotti että mitä jos tekee taas sivu tempun ja kadottaa vain tekstin liittämättä sitä ketjuun. Mutta nyt taas sujuu.
En oikein muista mitä olis kommentoitavaa edellisen viikon ketjusta, paitsi NANNENkos se oli tuskailut vaatekaupassa. Että ihan just niin!! Mä oon kanssa sitä ärsyttävää välikokoa joka ei tahdo löytää normimitoituksesta mitään kivoja vaatteita ja ne erinäiset isojen ihmisten vaatemerkit ovat taas mulle jotenkin vääränmallisia tai muuten outoja. Eli aina yhtä ahdistavaa käydä vaateostoksilla.
Mun flunssa vaan jatkuu ja jatkuu. Tai siis olin jo " parantunut" hetkellisesti, mutta nyt taas tuntuu siltä, että kurkkukipu alkaa taas ja keuhkoja ahdistaa. :( Taitaa nää kesäflunssat tosiaan olla vähän vaikeita.
Omas navas muuta sellaista, että tässä siis ehti nettipimennon aikana yhdet menkat käydä ja nepäs olivatkin oudot. Ekaa kertaa elämässäin tuhrutti 2 päivää ennen kuin alkoi kunnolla. Eli perjantaina alkoi tuhru ja sunnuntaina hanat aukes. Siis viikko sitten. Nyt oon ihan pihalla, että mistä ne kp:t lasken??? Toiset sanovat, että kunnon vuodosta, mutta mitäs kun mulla on ovistunteita jo nyt vaiks sen jälkimmäisen laskutavan jälkeen on vasta kp 9???? On tää vaikeaa. Aina ennen on toi o ollut kyllä siinä kp14 hujakoilla tuntemuksista päätellen. Vaiks sama se, olkoon milloin on, pitäs vaan jaksaa ja ehtiä tuota kanssakäymistä harrastaa aktiivisesti oli kpt mitä vain, vai mitä??
No tässä nää. Tulkaahan kertomaan kuulumisianne!!
- Paaru kp9 vaiko sittenkin 11/27-33, yk5 jo nyyh. :(