Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

v.2008 raskaaksi haluavia?

25.06.2007 |

Onko täällä jo valmiina " ryhmää" niille, ketkä jättävät ehkäisyn pois kenties 2008 alkuvuodesta lähtien? Jos semmonen jo on, kertokaas niin liittyisin mukaan.

T. pikkukakkosesta haaveileva

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on jo kaksi lasta. tyttöjä molemmat. syntyneet 09/2002 ja 03/2004

haaveilen kovasti kolmosesta, mutta mies ei ole vielä antanut vihreää valoa. järkevää olisi aloittaa yritystä vasta vuonna 2008. olemme just ostaneet omakotitalon ja seuraa va vuosi menee remontoidessa ja laajentamiseen. joten tästä syystä vauva haaveet siirtyvät ainaskin vuoteen 2008 ehkä jopa 2009

Vierailija
2/5 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on 2 lasta..tyttö 01 ja poika 06, kävin ottamassa kuparikierukan viikko sitten pois, ja tänään on ovulaatio...joten saa nähä tärppääkö samanlailla kun pojasta viimeksi kun otin kierukan pois niin ei kerinnyt tulla seuraavia kuukautisia ku olin jo raskaana...=)...nyt vaan odottelemaan

peetu ja iida kohta 6wee ja onni 1wee 2kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=73&m=10593051&p=1&tmo…

tuolla siis ihmisiä jotka haaveilevat saavansa vauvan vuonna 2008, joten jos ajattelit vuoden alussa aloitella yrittämisen niin eikös tuo olisi sitten ihan hyvä paikka. =) Sinne vain mukaan!

Vierailija
4/5 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis kanssa tarkotus alkaa yrittää pikkusta vasta ens vuonna. Kova olis mieliteko alottaa vaikka ihan heti just nyt, mutta järki on toistaseks onneks onnistunu pitään tunteet kurissa. Syksyllä alan näet väsäämään sairaanhoitajan lopputyötä, jonka haluisin saada pikkuisen alta pois :) Sitten ensi vuoden alussa alkaa vihdoinkin kätilöksi erikoistuminen ja se kiinnostaa kyllä aivan älyttömän paljon, ja haluan päästä sisään siihen. Joten yritys näillä näkymin alkaa ens keväänä siinä maalis-huhtikuussa :) Ei millään jaksais odotella :D Niin, ja vasta ekaa sitten murun kanssa oltais laittamassa alulle...

Vierailija
5/5 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikko on syntynyt 04/07 eli ihan tuore tapaus ja nyt sitten jo haaveillaan seuraavasta. Vuoden vaihteen tienoolla olisi tarkoitus aloittaa pikku kakkosen " tekeminen" ;-)