Mitä tekisit, jos voittaisit miljoonan. Minä itse
sijottaisin IT-alaan. Uskon että nyt on samanlaisia mahdollisuuksia kuin vuosituhannan vaihteessa.
Suunnitelmani, jos voittaisin, olisi seuraava:
1. ostaisin koko summalla tietokoneita
2. laittaisin ne "korkoa kasvamaan" varastoon
3. myisin 8 vuoden kuluttua hyvällä voitolla, nyt on kurssit pohjalla
4. ostaisin tuotolla Hawaijilta luksushuvilan ja toisen leviltä ja viettäisin "eläkepäiviä", etsiskellen uusia sijoituskohteita
Kommentit (9)
Mä jättäisin varmaan lainan ennalleen, mutta millillä sais tehtyä uuden talon ja ostettua uudet/uudemmat autot. Ja loput säästöön...
Itse jos voittaisin miljoona euroa, maksaisin omat pienet ja rakkaitten isommat velat pois. Vaihtaisin isompaan asuntoon (vanha vaikka vuokralle, tässä vaiheessa tuskin kukaan ostaa?) Uuteen kotiin laittaisin porekylvyn ja höyrysaunan. Rakentaisin lisäksi ison hirsikesämökin ja remppaisin isän talon. Niin ja ostaisin A4-farmariauton. Helppoa :-)
Ostaisin uudet autot mulle ja miehelle. Jostain hiihtokeskuksesta huvilan omaan ja sukulaisten käyttöön. Matkustelisin ja laittaisin säästöön, että saisin aikanaan autettua myös lapsia asunnon hankinnassa
ap:ta parempaa (vara)suunnitelmaa, jos vaikka miljoonasta jäisi hiukan yli.... paitsi että tietysti antaisitte mulle.
Ostaisin äidilleni asunnon jossa hän voisi asua loppuikänsä.
Palkkaisin osa-aikaisen kodinhoitajan.
ostaisin cadillacin ja miehelle dodge ramin, muuten ei tehtäs enää mitään.
maksaisin vanhampieni velat ja sitten veisin jollekkin ihanalle pikkulomalle kaikilla ihanuuksilla.. Sitten varmaan taloa ja autoa, tätä tavallista.. Ja mies varmaan ottas vähän lomaa töistä..
Ostaisin molemmille omat autot ja laittaisin loput pankkiin odottamaan parempia ideoita.
Mutta jos vastaan vitsiketjuun vakavasti, niin maksaisin kaikkien läheisten (perheenjäsenten) lainat pois + omamme. Lopuilla ostaisin uuden ihanan kodin merenrannalta.